Zaanse Ruiters heeft ook elke maand oefenparcour, en misschien binnenkort ook weer in Heemskerk bij André, dan krijg je ook altijd begeleiding dus dat is ook wel fijn. Ga je de oefencrossen trouwens doen bij Oudkarspel en Wieringerwerf?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zaanse Ruiters heeft ook elke maand oefenparcour, en misschien binnenkort ook weer in Heemskerk bij André, dan krijg je ook altijd begeleiding dus dat is ook wel fijn.
Moet wel een beetje op het echte werk lijken natuurlijk 
. Maar dit jaar doe ik natuurlijk de officiële cross. Wieringerwerf is dan eerst onder begeleiding en dan zelf het rondje, dat is altijd wel leuk. Ik heb eind vorig jaar crossbeschermers gekocht, NEW's. Als je ze over mag nemen scheelt dat natuurlijk, mijn mams was namelijk ook niet zo blij met me dat ik die dingen wilde

Ik ben wel makkelijk te herkennen, ik rij op een D-pony met lichtbruine laarzen.
Met een flinke bos manen en staart en een pasoabit in.
schijt nu al bagger haha
Vond het een leuke en leerzame crosstraining, pony deed alles superbraaf.
Was blij dat een vriend er even op ging en hem even kon aanpakken. Ondanks dat hij het bij hem ook deed.
doom schreef:Ik heb nog geen pb ontvangen hoor ! Vandaag keek hij me weer heel lief aan op het land.. Dus ik houd hem toch nog maar wel aanMorgen dressuurles. Ik zou zeggen houd mij even in de gaten wie weet staat hij morgen weer te koop !
![]()
Had je die gave foto's gezien op mijn hyves?
?