Endurance Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:04

Dit lees ik net: volgens mij rijd ik K1 als kennismakingsklasse, wat zou betekenen dat ik minimaal 8 en maximaal 12km per uur mag rijden. Omdat ik gok dat we op de 10/11 km per uur uit gaan komen, zijn we onherroepelijk de allerlaatsen die finishen Haha!
(en mensen, waar is die ereboog? Die haag van mensen? Het scanderen? Ro-WAN! Ro-WAN! *gniffel*)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:01

Ik ben nummer 4, en start om 10.02.

Ik had gelukkig nog een gekleurd kaartje liggen van Kootwijk, het is eigenlijk dezelfde kaart als van de DER, maar omdat deze gekleurd is kan je de straten en de route van de groom beter zien. Ik heb het gisteravond al doorgenomen met Chronos
Deze kleurkaart is te verkrijgen bij de VVV voor mijn 0,45 eurocent.
Maar ik denk als je de kaart nu nog moet bestellen dat je het niet meer op tijd binnen hebt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:37

Als je nog geen lid bent AL dan moet je idd ind e kennismakingsklasse. We wachten wel op je bij de finish Haha!

Dynamiek, dan starten we met vier minuten verschil. Zien we je nog wel bij de start denk ik.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:57

Fasel schreef:
Als je nog geen lid bent AL dan moet je idd ind e kennismakingsklasse. We wachten wel op je bij de finish Haha!

Dynamiek, dan starten we met vier minuten verschil. Zien we je nog wel bij de start denk ik.

Ja net zoals in lage Vuursche starten wij weer zowat tegelijk.
Ga dan weer foto's Cheese! maken net over de finisch?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:04

heb ik dat gedaan Verward goh ik weet het niet eens meer. Heb maar weinig foto's gemaakt in LV. Maar Kiwika gaat voor foto en film zorgen in KWB Haha!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:57

Ja Fasel, in lage vuursche stonden wij te wachten om te starten en jij wou een foto maken van je vriend die reed namelijk alleen de wedstrijd, dus jij ging foto's maken van je vriend, maar die mocht niet van de jury over de streep komen om foto's te maken. uiteiendleijk ging ie naast dynamiek staan.

Ik weet zeker dat wij ook op die startfoto staan, want je vriend stond naast mij Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:55

oooooooooow dan ga ik toch eens even zoeken Haha!

Joan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:21

Karin, anderen:
Ik heb geen boekje van KWB nu, maar volgens mij is klasse 1 steeds gelijk in maart en augustus.
Klasse 2 is in maart 70 km, en nu 55 km., dus die route loopt wel degelijk anders. Ik vermoed dat klasse 2 weer gelijk is aan vorig jaar augustus. De vetgate is dat in het veld, in het noordoosten van de route(kaart), net rechts van Kootwijk. Ik dacht dicht bij de P/A van klasse 1.
Of de beschreven groomroute klopt, weet ik dan niet.
Wat ik wel weet van vorig jaar, is dat er doodlopende wegen in de 'groomroute' toen een paar km. eerder doodliepen, waardoor niet alle opgegeven groompunten bereikt kunnen worden per auto.
Veel succes in elk geval. Dankbaar groomen wordt het!
Joan

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 20:49

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan de groomroute van klasse 2????

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:58

Ik ga voor het eerst groomen met singelfooter Tango...nog nooit gedaan..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:06

Sas, ik heb je een PB gestuurd, er is iemand op de mailing list van wie ik een zelfgefabriceerde (en wel duidelijke) groomroute klasse 1 heb gekregen. Diegene heeft er volgens mij ook eentje van klasse 2!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 07:15

Biepmiep, rij je ook bij Sietske? dan ken je Pebbles wel zeker, die is van Daphne (vriendinnetje van mioj) en ze komt ook mee zondag, ook groomen! Wij rijden ook klasse 2 dus we komen elkaar vast wel tegen!!!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 07:33

Nou ik woon in arnhem, dus rijden is wat lastig, maar wilde wel helpen af en toe een dagje om iets paardig te zblijven doen...tot zondag...

Als iemand lift wil...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:39

Word ik trouwens voor gek verklaard als ik met 1 oortje muziek luister onder het rijden? De juiste soort opzwepende muziek wil mij nog wel eens door de auw-het-doet-pijn-en-waarom-doe-ik-dit-eigenlijk? momenten heen slepen...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:11

Mag. Ik heb zelf zo'n Nike Mp3 speler en die ga ik ook weer eens wat vaker meenemen om me wat te helpen op trainingen. Zondag niet want dan rij ik samen met EJ maar als ik alleen rij gai k het toch weer eens doen.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:13

hi faseltje,
Succes zondag (iedereen die mee doet succes) hoe laat denk je dat jullie op de p/a zijn? Dan kan ik daar even komen kijken naar jullie zwart/wit combi. Ben benieuwd hoe marekje er nu uit ziet. Wie rijdt op wie?

Ik ga dus naar KWB zonder paarden, mmmm weet nu al dat als ik daar ben dat het weer behoorlijk kriebelt, ach nog even wachten, in Holten mag Uck weer.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:36

He Ka, Kun je mij de groomgroute van klasse I ook even doorsturen? Ik word nu niet gegroomed door supergroom Louis, maar door mijn lesgeefmens. (Ik mag meeliften met haar groomkunsten aan Jaël alhoewel het niet heel erg van harte gaat) Ze kan wel bus rijden maar niet goed zelf kaart lezen...

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:28

Hmmm.....de groomroute van klasse I ? Dat klinkt interessant!!!
Al hoop ik dat Bertus nog e.e.a. weet van maart.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:44

gerritje schreef:
hi faseltje,
Succes zondag (iedereen die mee doet succes) hoe laat denk je dat jullie op de p/a zijn? Dan kan ik daar even komen kijken naar jullie zwart/wit combi. Ben benieuwd hoe marekje er nu uit ziet. Wie rijdt op wie?

Ik ga dus naar KWB zonder paarden, mmmm weet nu al dat als ik daar ben dat het weer behoorlijk kriebelt, ach nog even wachten, in Holten mag Uck weer.

Ha Gerrita,

We starten om 10:06 en willen eigenlijk mikken op de 13 km per uur. Evert rijdt Marek en ik mijn zwarte spook Haha! . Leuk, Evert wil Marek graag even aan je laten zien. Hij is wel wat gestroomlijnder geworden en heeft een soort van spieren Haha!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 06:41

Iedereen een hele fijne rit gewenst morgen, ik breng Latoy vanavond al naar Kootwijkerbroek en rij dan zelf weer naar huis om daar een slaapie te doen (hoop ik, lukt meestal nietzo goed voor een wedstrijd!!)
Gelukkig wil Brig (van Bokt) een oogje op mijn paard houden en er wat voer in mikken zondagochtend vroeg, dus dat gaat goed komen!!
See you all morrege...Saskia

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 07:43

Van ons ook hetzelfde toegewenst. Dank je voor je berichtje in mijn gastenboek Mazzel

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:44

trouwens iemand hier die een dagstal voor morgen van me over wil nemen? Graag voor 15:00 vanmiddag laten weten, anders kijk ik of
ik 'm kan annuleren. Er is nog niets betaald, dus ik kan gewoon bellen om hem op een andere naam te laten zetten.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 10:26

Fasel"]
[quote="gerritje schreef:
.

Ha Gerrita,

We starten om 10:06 en willen eigenlijk mikken op de 13 km per uur. Evert rijdt Marek en ik mijn zwarte spook Haha! . Leuk, Evert wil Marek graag even aan je laten zien. Hij is wel wat gestroomlijnder geworden en heeft een soort van spieren Haha!
[/quote]

Hi faatje,

Leuk. Ik rij om 10 uur van mijn stal weg en zal dan maar meteen naar de p/a rijden. Kan ik jullie team even bewonderen. Succes alvast!

Greetz

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 12:09

Leuk Gerritje, we kijken naar je uit.

Arwen, hoezo? Ga je niet meer dan?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 12:38

Je hebt niet goed meegelezen op de lijst Faseltje...druk gehad zeker!!!!!!!!!! (met zenuwachtig zijn voor morgen??? ik altijd wel een beetje hoor!)