Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astridklomp schreef:Broncoyboy schreef:Heb al jaren een abbonnement van C.L. toch wel leuk om te lezen over al die westerntrainers, en nieuwe figuren en soms oude bekende in het westernwereldje. er zijn al zo weinig leuke blaadjes, de W.S.W. is al weg, alleen de Quarter is ondanks altijd dat kritiek een vakblad, en C.L. is inderdaad ook de lifestyl, met alle blokhutten en wel. voor 18,00 euro per jaar kan je als nqha ook niet veel verwachten,maak dan zelf weer een nederlands quarterhorse journaal.. ja vroeger toen was alles veel beter,zegt granny....hmmm
Er bestaat sinds dit jaar nog een westernridingblad, Paints & Quarters. De NQHA heeft hierin ook 2 pagina's voor haar clubnieuws.
astridklomp schreef:Sorry voor het misverstand!!! Ik reageerde alleen op de reactie van Broncoboy dat er al 'zo weinig leuke blaadjes' waren en dat je alleen de CLM en De Quarter hebt. Ik wilde even zeggen dat er nóg een leuk blad was: de Paints & Quarters. Toevallig heeft de NQHA hier 2 pagina's in, zo ook de Dutch Paint Horse Club. Maar het is niet zo dat de leden van NQHA de Paints & Quarters ontvangen of gaan ontvangen! Sorry dat die indruk zo gewekt is......
sflj schreef:Ha!![]()
Op mijn pissige mail kreeg ook een aardig mailtje terug van de CLM:CLM schreef:Alvorens zo hoog van de toren te blazen zou ik eerst het bericht maar eens goed lezen.
U bent namelijk helemaal niets verplicht.
We schrappen u uit het bestand.
met vriendelijke groet,
Tssss....
Heb ze maar gezegd dat dit ook niet echt een geweldig antwoord was.
Broncoyboy schreef:hallo niet alleen n.q.h.a. leden hebben dit abonnement hoor, ik ben nog steeds abonnee van clm, want ik vind het wel een leuk blaadje,en veel van de westernlife styl fans ook,wij willen ook een beetje op de hoogte blijven, wat ik voor mijn loghome moet kopen, en waar ik naar toe kan gaan in de usa, en wat voor een soort barbeque recepten ik kan maken, van mij mag de CLM blijven...
cocao schreef:Ik vind eigenlijk dat de NQHA dus even de moeite had kunnen nemen om hun leden te informeren dat dit eraan zat te komen, met de mededeling erbij dat ze dus binnenkort een rekening kunnen verwachten en dat, als ze lid willen worden, deze dus zelf dienen te betalen.
cocao schreef:Voor (een schamele) € 10,00 per jaar word ik graag lid van dit blad. Het is een van de weinige leuke bladen op gebied van western en ze besteden ook aandacht aan ranches en zo. Ik vind het altijd fijn om te krijgen.
Ik vroeg me altijd al wel af waar ik het aan te danken had om zo'n blad gratis in de bus te krijgen. Nou, dat is nu beantwoord: via de NQHA.
Maar nu ze dat (zonder de leden te informeren) vanuit NQHA stop hebben gezet begrijp ik ook dat de inkomsten wellicht te laag worden om door te kunnen publiceren.
Ik vind eigenlijk dat de NQHA dus even de moeite had kunnen nemen om hun leden te informeren dat dit eraan zat te komen, met de mededeling erbij dat ze dus binnenkort een rekening kunnen verwachten en dat, als ze lid willen worden, deze dus zelf dienen te betalen.
astridklomp schreef:Ik wilde even zeggen dat er nóg een leuk blad was: de Paints & Quarters. Toevallig heeft de NQHA hier 2 pagina's in, zo ook de Dutch Paint Horse Club. Maar het is niet zo dat de leden van NQHA de Paints & Quarters ontvangen of gaan ontvangen! Sorry dat die indruk zo gewekt is......