[WN] Zomaar ongevraagd een abonnement op Country Life??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NQHA

Re: Zomaar ongevraagd een abonnement op Country Life??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:22

Wat bedoel je? Het gaat hier niet over Paints & Quarters...

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:58

nee het ging toch over een soort westernblad ????

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:33

astridklomp schreef:
Broncoyboy schreef:
Heb al jaren een abbonnement van C.L. toch wel leuk om te lezen over al die westerntrainers, en nieuwe figuren en soms oude bekende in het westernwereldje. er zijn al zo weinig leuke blaadjes, de W.S.W. is al weg, alleen de Quarter is ondanks altijd dat kritiek een vakblad, en C.L. is inderdaad ook de lifestyl, met alle blokhutten en wel. voor 18,00 euro per jaar kan je als nqha ook niet veel verwachten,maak dan zelf weer een nederlands quarterhorse journaal.. ja vroeger toen was alles veel beter,zegt granny....hmmm

Er bestaat sinds dit jaar nog een westernridingblad, Paints & Quarters. De NQHA heeft hierin ook 2 pagina's voor haar clubnieuws.

Betekent dit dan dat we voortaan Paints @ Quarters gaan ontvangen ipv Country Life?

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:44

Sorry voor het misverstand!!! Ik reageerde alleen op de reactie van Broncoboy dat er al 'zo weinig leuke blaadjes' waren en dat je alleen de CLM en De Quarter hebt. Ik wilde even zeggen dat er nóg een leuk blad was: de Paints & Quarters. Toevallig heeft de NQHA hier 2 pagina's in, zo ook de Dutch Paint Horse Club. Maar het is niet zo dat de leden van NQHA de Paints & Quarters ontvangen of gaan ontvangen! Sorry dat die indruk zo gewekt is......

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:30

astridklomp schreef:
Sorry voor het misverstand!!! Ik reageerde alleen op de reactie van Broncoboy dat er al 'zo weinig leuke blaadjes' waren en dat je alleen de CLM en De Quarter hebt. Ik wilde even zeggen dat er nóg een leuk blad was: de Paints & Quarters. Toevallig heeft de NQHA hier 2 pagina's in, zo ook de Dutch Paint Horse Club. Maar het is niet zo dat de leden van NQHA de Paints & Quarters ontvangen of gaan ontvangen! Sorry dat die indruk zo gewekt is......

Dat is jammer, ik vind Paints & Quarters namelijk wel een leuk blad om te lezen en als we die dan gratis zouden krijgen, was dat leuk meegenomen :D

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:36

Ik denk dat CLM een langzame dood gaat sterven, of misschien wel een hele snelle.... Dit is natuurlijk geen manier van doen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:38

sflj schreef:
Ha! :D
Op mijn pissige mail kreeg ook een aardig mailtje terug van de CLM:

CLM schreef:
Alvorens zo hoog van de toren te blazen zou ik eerst het bericht maar eens goed lezen.
U bent namelijk helemaal niets verplicht.

We schrappen u uit het bestand.

met vriendelijke groet,

Tssss....
Heb ze maar gezegd dat dit ook niet echt een geweldig antwoord was. ;)

_O-
Ik heb de rekening die een pagina terug staat ook mogen ontvangen...en direct door verwezen naar de afdeling "oud papier".
Ik ben bang dat de CLM een snell dood gaat sterven...

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:37

hallo niet alleen n.q.h.a. leden hebben dit abonnement hoor, ik ben nog steeds abonnee van clm, want ik vind het wel een leuk blaadje,en veel van de westernlife styl fans ook,wij willen ook een beetje op de hoogte blijven, wat ik voor mijn loghome moet kopen, en waar ik naar toe kan gaan in de usa, en wat voor een soort barbeque recepten ik kan maken, van mij mag de CLM blijven...

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:23

Het is ook niet zo dat het geen leuk blad is, maar de manier waarop je onder valse voorwendselen tot een abonnement "gedwongen" wordt.
Vandaar dat ik ,en anderen, zeggen dat het blad wss een snelle dood sterft aangezien een groot deel van de "leden" "gerecruteerd" zijn door CLM via een lidmaatschap van de NQHA (wat overigens heel aardig was van de NQHA om ons op een gratis extraatje te trakteren) en niet zitten te wachten op een apart abo op een blad waarvan ze dachten dat dit tot het lidmaatschap behoorde.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 02:41

jottum schreef:
En hier nog 1. Ik ben geen lid (meer) van de NQHA en wil helemaal geen abonnement op de CL.
De nota ligt dus al in de prullenbak

Hier exact zo :\

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 02:54

wij hadden een mega advertentie in het blad met een reactioneel stuk. Er zoude veeeeel reacties opkomen want het was een zo goed gelezen blad. hahaha door de kat zeker in de kattenbak.

Ik heb in het verleden problemen met ze gehad omdat ik een kado abb had gehad en toen kreeg ik daarna de rek die ineens verdubbeld was. Jammer hoor had best een leuk blad kunnen zijn

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:55

Broncoyboy schreef:
hallo niet alleen n.q.h.a. leden hebben dit abonnement hoor, ik ben nog steeds abonnee van clm, want ik vind het wel een leuk blaadje,en veel van de westernlife styl fans ook,wij willen ook een beetje op de hoogte blijven, wat ik voor mijn loghome moet kopen, en waar ik naar toe kan gaan in de usa, en wat voor een soort barbeque recepten ik kan maken, van mij mag de CLM blijven...

Ik vond en vind het ook een leuk blad! Ik vind het dan ook zeer jammer dat ik dan zo'n brief in de bus krijg dat het abonnement wordt verdubbeld en op wat voor manier ze dan antwoordden op mijn mail... neen, dan mogen ze hun blad houden. Dan google ik wel eens als ik iets ivm western lifestyle zoek. Ik heb trouwens genoeg van hen boekjes liggen, want er komt dikwijls hetzelfde terug.

cocao

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:19

Voor (een schamele) € 10,00 per jaar word ik graag lid van dit blad. Het is een van de weinige leuke bladen op gebied van western en ze besteden ook aandacht aan ranches en zo. Ik vind het altijd fijn om te krijgen.
Ik vroeg me altijd al wel af waar ik het aan te danken had om zo'n blad gratis in de bus te krijgen. Nou, dat is nu beantwoord: via de NQHA.
Maar nu ze dat (zonder de leden te informeren) vanuit NQHA stop hebben gezet begrijp ik ook dat de inkomsten wellicht te laag worden om door te kunnen publiceren.
Ik vind eigenlijk dat de NQHA dus even de moeite had kunnen nemen om hun leden te informeren dat dit eraan zat te komen, met de mededeling erbij dat ze dus binnenkort een rekening kunnen verwachten en dat, als ze lid willen worden, deze dus zelf dienen te betalen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:14

cocao schreef:
Ik vind eigenlijk dat de NQHA dus even de moeite had kunnen nemen om hun leden te informeren dat dit eraan zat te komen, met de mededeling erbij dat ze dus binnenkort een rekening kunnen verwachten en dat, als ze lid willen worden, deze dus zelf dienen te betalen.

wtf? Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen?

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:17

Ik heb altijd al gedacht dat Antoinette helderziend is........ :j Ik zal d'r eens vragen wie er volgend jaar allemaal Nederlands Kampioen wordt bij de Kwartjes! :)*

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 02:28

cocao schreef:
Voor (een schamele) € 10,00 per jaar word ik graag lid van dit blad. Het is een van de weinige leuke bladen op gebied van western en ze besteden ook aandacht aan ranches en zo. Ik vind het altijd fijn om te krijgen.
Ik vroeg me altijd al wel af waar ik het aan te danken had om zo'n blad gratis in de bus te krijgen. Nou, dat is nu beantwoord: via de NQHA.
Maar nu ze dat (zonder de leden te informeren) vanuit NQHA stop hebben gezet begrijp ik ook dat de inkomsten wellicht te laag worden om door te kunnen publiceren.

ja totdat die schamele 10 verdubbeld wordt zonder een prijsverhoging aan te geven ;-)

NQHA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 08:25

Hallo allemaal,

Graag wil ik even op de laatste antwoorden terugkomen. Wij hadden voor het einde van het jaar op de website willen zetten dat de CLM vanaf de NQHA niet meer verzonden gaat worden naar onze leden. Aangezien er volgens ons nog 1 uitgave van de CLM zou komen (waarin wij overigens niet meer plaatsten). Maar dat vervolgens er nu bij deze uitgave al een spookfactuur (anders kan ik het niet noemen) zou zitten..

Helaas ben ik niet helderziend....ik doe zo mijn best.

Aan iedereen, wij zullen dit weekend iets over de CLM op de site zetten. Maar wij zijn allemaal vrijwilligers, hebben allemaal een baan, kunnen ook ziek zijn, maar doen dit allemaal vol liefde.
Als er nou wat is.....bel, fax, sms dan even...

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:54

Gaan de mensen van de CLM ook wat zeggen, of volgen ze dit geklets niet meer? die hebben dacht ik wel tijd zat,met zo weinig abonnees,als ze al bijna weggeschreven zijn, ik word hier zo moe van...mensen maak goede afspraken...

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:44

astridklomp schreef:
Ik wilde even zeggen dat er nóg een leuk blad was: de Paints & Quarters. Toevallig heeft de NQHA hier 2 pagina's in, zo ook de Dutch Paint Horse Club. Maar het is niet zo dat de leden van NQHA de Paints & Quarters ontvangen of gaan ontvangen! Sorry dat die indruk zo gewekt is......

Ja dat krijg je als je in een negatief topic probeert je eigen blad te promoten :P