Hallo, ik vind het egt wel erg voor je , je zou is op deze site moeten kijken die heet kapaza daar heb ik mijn eigen verzorgpony gevonden ; http://www.kapaza.nl/ - dan ga je eerst naar dieren en toebehoren - dan ga je iets over paarden in de linker kolom zoeken - je kan ook als trefwoord verzorgpony zoeken en dan vind je het ook wel Heel veel succes laat iets weten dat je een pony of paard hebt gevonden Ik vind het heel erg ; Spijtig dat je dat allemaal hebt meegemaakt Groetjes
viwi
Geplaatst: 29-12-10 11:50
ik ben het daar helemaal mee eens geef niet op je komt er wel begin lekker rustig en kijk gewoon hoe ver je komt succes meid!!
Heeeeeej Het is echt helemaal niet slecht geschreven hoor!! Je hebt het denk ik wel goed verwoord!!
Ik denk niet dat je het verzorgen en alles bent vergeten. Als als je iets bent vergeten zul je het heel snel weer oppakken hoor, dat weet ik wel zeker!! Ik zou gewoon weer lekker gaan rijden en lol proberen te maken, en dat je verdrietig bent om je paardje dat is heel logisch dat zou iedereen wel hebben!! Dus begin gewoon weer rustig aan en maak plezier, ik denk dat dat je goed zou doen!!