Endurance Wittelte

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:54

Joan schreef:
Het is op ZA-TER-DAG, vergis je niet!

Bloos! Bloos! Scheve mond
*schrikt nu toch wel heel erg*
Ojee, hoe kom ik dan in hemelsnaam bij zondag? Pff, dat zal dan toch vrijvragen betekenen vrijdag. Valt dat even tegen..

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:19

Gelukkig dat je er dankzij joan toch nog op tijd achterkomt !

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:55

Hallo,
Ik wil met mijn paard ook endurance wedstrijden gaan rijden maar ik weet niet goed hoe ik haar daar voor moet trainen.
Woont er misschien iemand bij mij in de buurt die mij wil helpen.
Ik heb een appaloosa merrie van 4 jaar.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:21

Hoi Samba, waar ligt Voorhout?? Ik heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord!!!

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:24

voorhout ligt vlakbij leiden, katwijk, noordwijk

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:26

Ik woon helaas niet bij je in de buurt maar ik wil best eens komen trainen bij jou in de buurt, ik weet niet of je er echt veel aan hebt, maar het kan wel gezellig zijn natuurlijk, ik hoor het wel!!

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:28

lijkt me ook erg gezellig en ik kan alle beetjes hulp en advies gebruiken.

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:29

stuur me anders een pb, dan spreken we eens wat af, we zijn geloof ik niet helemaal on topic meer!! Xieje!!

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:42

jaha!

Ik ben ook van de partij,
ik hoorde dat er geen massastart meer was bij klasse II, jammer had ik wel eens willen doen, maar goed. Ik zie jullie daar allemaal wel!

Renske

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:43

Ik heb ook nog maar 1 keer een massastart meegemaakt, leek me ook leuk!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:31

Inderdaad geen massastart, Marjolein stond net op mijn voicemail. Aan de ene kant jammer, want voor Ret is het een goede oefening. Maar aan de andere kant ook wel een stuk relaxter zo. Knipoog

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:39

ik kom dus definitief niet kijken Boos!
helaas moet mijn stiefschoonmoeder net bedenken dat ze zaterdag jarig is en dus moet ik daar naaar toe, dat dan maar 's middags want 's avonds heb ik ergens anders nog een BBQ. denk je dat je weekend hebt pffff

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:00

Jammer Susan, ik had het hartstikke leuk gevonden als je er ook bij was geweest!

Inmiddels staat mijn woonkamer vol met DER-kratten (hesjes, klokken etc.) die nog van de organisatie van LV naar Wittelte moeten. Arme Marco, die moet dat allemaal vrijdag gaan meezeulen in zijn auto, lekker tig keer heen en weer lopen van mijn flatje naar de parkeerplaats en weer terug... Ik zit dan al lang en breed bij de knol. Tong uitsteken

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:46

Ik hoor net dat het zaterdag weer tegen de 30 graden gaat worden, bah, zal ik wel of niet meedoen, Latoy kan echt niet tegen de hitte....Getver, ik hou het weerbericht al de hele week in de gaten en de voorspellingen voor zaterdag waren tot nu toe ong. 24 graden...Weergoden, rare gasten zijn dat, ik denk dat ik een regendans ga doen....

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:48

Hee Karin, vorig jaar had ik die DER-zooi bij me, toen had ik een wat grotere auto als nu, dus ik kon het er dit jaar echt niet meer in proppen...Gelukkig heb jij meer ruimte!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:53

De weersverwachting tot na het weekend:

Afbeelding

Misschien koelt het vrijdagnacht wel onverwacht wat af? Best lekker als je in je tentje ligt en het regent buiten... (behalve als je naar het toilet moet) Haha!

Wij gaan met twee auto's (en een trailer natuurlijk), dat scheelt idd een boel ruimte!
Laatst bijgewerkt door Karin op 30-07-03 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:55

kan Ret er een beetje tegen, tegen de warmte bedoel ik..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:57

Yep, Ret kan er prima tegen en ik ook, dat scheelt. Of het nou +30 of -30 is, hij loopt wel (alleen kan ik wat slecht tegen kou, geef mij maar de zomer). Haha!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:58

JALOERS!!! ik hou meer van wat frisser weer, we passen dus duidelijk allebij goed bij onze paardjes!! Grappig is dat!

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:51

Nee, wij zijn ook niet van die warmte-freaks, maar goed we zien wel, ga gewoon klasse II, tot de vetgate is het gewoon een klasse I wedstrijd Schijnheilig Daarna zien we wel. Lekker rustig aan...

Enne, een hoop werk voor de grooms dan!!!!! Dat word zeulen met water!!!!!!!! Haha! En wij maar profiteren Knipoog arme grooms Ach gut
Bloos

maar wat waren ook al weer de tijden waartussen gestart word?
ben het ff kwijt Clown maar jullie bokkers weten me vast wel op weg te helpen, ik heb het dan over de de IIe klasse.

Tot zaterdag!

ps nummer 161, that's me!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:58

De start van klasse II is van 8.40 - 9.15 (dit heb ik van de mailing list, en zo heeft Marjolein het ook op mijn voicemail ingesproken).

Mijn startnummer is 156, ik zie jullie ofwel vrijdag ofwel zaterdag! Lachen

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 00:18

Okee, thanx! Dacht al dat het ergens in de buurt moest zitten, want het zal nooit ver van de tijd van de massastart afzitten,

bedankt, en tot zaterdag!

brig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:04

Hoi Samba, Ik lees dat je in Voorhout woont. Ik woon in Warmond en dat ligt daar dus tegenaan. Ik rij endurance met mijn fjord en mag nu klasse III gaan starten. Daarnaast help ik mijn vriendin die net begonnen is met wedstrijden rijden. Als je tips nodig hebt geen probleem, en een keer langskomen kan ook. Maar let op als je mij de kans geeft te gaan spaten over endurance dan hoe ik de eerst uren niet meer op. Knipoog .

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:12

pff, als het maar ietsjes koeler is dan in LV, daar was het warm op de hei! Met groomverkennen, de dag vantevoren, gaf de auto aan dat het 37 graden was! Dat was van buiten de auto... De paarden konden het daar aan dus hier denk ik ook wel!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 11:58

ik heb het ook niet op de hitte. vind het zel fwel lekker maar mijn koudbloed niet. Was nasir maar zover dan had ik hem (arabier, hoe warmer hoe beter) meegenomen. Maar goed ga het toch proberen in klasse 3. MOcht het zo heet zijn dat het niet leuk meer is dan stoppen we gewoon op de 50 km.