Zag idd dat de EHBO bij je stond 's ochtends Bianca
Blij te horen dat het alweer wat beter gaat met je hand!Ik zag je nog op de wiebertjes Jetske, daar ging je erg netjes iig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blij te horen dat het alweer wat beter gaat met je hand!
EvelienH schreef:Ik ben ook weer een beetje bijgekomen.
Jitske, dat dacht ik al! Ik herkende je paard.
Voor iedereen die fijn heeft gereden, TOP en voor de rest![]()
Mijn lieftallige paard dacht dat hij een ballerina was en is met gekruisde benen geland in het water. Hij sprong ontzettend groot het water in terwijl er niet eens een sprong vlak voor het water was.
Daarna zag ik het bloed onder zijn springschoen uitgutsen, heel zijn hoef was rood.
Hij heeft met zijn buitenste schoef van zijn rechterbeen de buitenkant van zijn linkervoet geraakt net boven de springschoen. Zijn ijzer was helemaal krom.
Resultaat: ruin 7 cm grote wond tot op de pees. Pees en gewricht zijn gelukkig niet beschadigd. Alles is netjes gehecht en vandaag is mijn eigen DA nog langs geweest om het na te kijken.
Dus als iemand een grote vos met een paarse deken bij de DA heeft zien staan met een plas bloed om zijn been, dat was mijn paard.![]()
Voor volgend seizoen maar veel water oefenen dat hij dat met meer ontspanning gaat doen. Voor de rest liep hij weer fijn.
Vond het trouwens een super mooie cross en ben er volgende jaar zeker weer!
. Dit moet je mengen met water, dus van beide evenveel. Wij hebben dit ook bij onze pony gedaan toen ze een ernstig ongeluk had gehad en haar hele been open had liggen. Dit heeft super geholpen met de genezing
zo zie je het parcour mooi 

Over dat beekje sprong hij ook al heen, gek paard! Daardoor kwam ik ook zo geweldig voor hindernis 3....
scheelt toch niet heel veel of het was een valpartij.. millie schreef:@Evelien: het zit jou niet mee bij die waterbakken. We stonden met foto's maken te wachten bij het beekje en de afsprong, maar zagen je toen niet meer. Na afloop zagen we je bij de DA staan.
Voor het beekje heb ik nog 2 foto's.
Ook foto's voor Evie en voor één van de zusjes vdlei en nummer 201.
Uploaden duurt nog even, zal straks het adres doorgeven.
) Dus er omheen gereden en wel gesprongen. Tijdens het uitstappen hoorde ik van BvW dat de L-hindernis die ik in gedachten had was weggehaald.
Ruud_O schreef:Is idd geen weigering, pony heeft niet stil gestaan en heeft ook z'n eigen lijn niet gekruist. Maar spannend was het wel
: dan snap ik echt niet waarom wij op de waterbak in Gorssel een weigering kregen: niet stil gestaan, geen eigen lijn gekruist, geen alternatief genomen, alleen een stuk naar rechts het water in gegaan in plaats van in het midden.
.