gera schreef:Dat was een geel lintje die perfect bij zijn outfit paste (gele blouse, paard gele peesbeschermers)
hij wil de volgende keer een blauw bloesje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jos"]
[quote="gera schreef:Dat was een geel lintje die perfect bij zijn outfit paste (gele blouse, paard gele peesbeschermers)

gera"]
[quote="Jos"][quote="gera schreef:Dat was een geel lintje die perfect bij zijn outfit paste (gele blouse, paard gele peesbeschermers)

Gisela schreef:euhm nee dat was r niet, die heeft niet meegedaan, het was als ik het goed heb iemand van de greup stables met een bril, dr man/vriend starte de dag ervoor op hetzelfde paard ook met een bril (die werd 2e in de beg. reining) dus als ie van de greup stables is dan moeten we maar ff collin er bij halen??was 'mevrouw op een buckskin' niet toevallig Francis de Roo? Weet niet de volledige naam van het paard maar zijn stalnaam is "Speedy".
Bedoelen jullie die misschien?
Groetjes, Gisela
het was trouwens hun eerste wedstrijdje (ik heb nog ff met hun gesproken)
mandy88 schreef:mijn vader was zondag met de amateur reining van zijn paard gevallen![]()
eerst ging A.M Boy staken en wou hij niet meer vooruit,
dat doet hij vaker maar gelukkig strafde mijn vader hem eindelijk eens,
maar toen hij eindelijk liep struikelde hij over zijn eigen benen(ofzoiets) en ging hij onderuit. gelukkig was er met paard en ruiter niets aan de hand![]()
groetjes
nie leuk, nie leuk! Semmie schreef:Het optreden van Shaka Zulu vond ik ook erg leuk, vooral dat stuk met die koloniale tante die met een longeerlijn omwikkeld werd. De rest was gewoon mooi gereden met een leuke outfit.
.