Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarrieLeen schreef:Wat balen Jitske..
TheHorseInn schreef:MarrieLeen schreef:Nou goede en slechte resultaten dus!
Gefeliciteerd voor de prijswinnaars, en op naar de volgende keer voor degene bij wie het wat minder ging.
Ik heb bijna de hele dag bij de coffin gezeten met m'n vriendin, gefotografeerd.
Nou, was idd een pittige hindernis, gingen er erg veel voor staan, maar ook die er zo overheen vlogen, super!
Vond het erg leuk om te zien.
Ik ga vandaag met de foto's aan de slag en hoop ze vanmiddag/vanavond online te hebben.
@ TheHorseInn: Dat was ik.
Ik zag je naam en ik dacht:Ohja,dat was jij!
nog hartstikke bedankt!
Echt!
Maar ik denk dat jullie dat wel doorhadden
Geen dank
Het was gewoon een twijfelgeval en we hebben je het voordeel gegeven
Veel succes verder met de komende sgw's!
) maar ik heb geen camera gezien. Op de foto's zie ik echter dat ik gewoon scheel ben
.
, en ik was allang blij dat hij de greppel zonder problemen deed want lag er in Lelystad met trainen nog middenin
).
ik vloog een beetje de bocht uit toen ik daar naar rechts moest

Maar ging goed.
MarrieLeen schreef:@ Caro29: Ja, die komen waarschijnlijk op de site te staan van de vereniging.![]()
@ Mistid: Ik stond er als hindernisjury en fotograaf tegelijk, dat kon doordat we met z'n 2en waren.
En ja, dan had je het nog even goed af kunnen sluiten, zolang er niemand aan komt.
@ Daphne: Ja, jij reed mij bijna aan, haha, je was niet de enige hoor.Maar ging goed.
Joyyy14 schreef:Iedereen gefeliciteerd met de goeie resultaten!
Ik was vandaag met een vriendin mee, die haar crossdebuut maakte.
Ging erg goed, dressuur 212 punten, springen foutloos en in de cross een langsloper op 5, maar daarna zo weer opgepakt en de rest van de cross foutloos gebleven, ze was zelfs nog ruim binnen de tijd en het resultaat was een 6e plek!!![]()
BVW; ik heb nog een paar fotos van je in de waterbak haha! je paardje stapte er in alle rust overheen, ik zou ze je straks pben.(zijn niet heel bijzonder hoor)

Idd niet fijn dat daar misverstanden over komen met de KNHS.