Ik snap ook wat Ruud bedoelt, vond de B paarden en L pony's ook wat mager. Normaal (vorg jaar dus) moesten deze ook het peelbultje op en die hindernis springen maar nu hoefde dat niet en konden ze zo in een rechte lijn langs de bult hindernis 17 aanrijden. Velen zeide dus ook dat ze het "saai" vonden.
Ik wil wel nog ff mijn complimenten geven aan het organisatie

Heb vanochtend 31 pony-combinaties gejureerd, was helemaal kapot na 3u 45 min aandachtig opletten. Kreeg later van een ouder nog complimenten omdat ik zijn zoon een 3, 4, 3, 4 en 5 op rij durfde geven voor de eerste 5 onderdelen
. Verder mooi rondje met redelijke controle. De laatste hindernis de dubbel ook prima maar toen waaide dus het finishbord om precies in onze richting. Juul schrikt zich een ongeluk en springt zo onder me vandaan en daar lag ik, precies op de finishlijn!
De aardige jury besloot me een foutloze rit toe te kennen en mocht dus gelukkig crossen!

.
In het water was ie ook weer zo traag. Niet vooruit te branden. Daarna weer beter en tweede afsprongetje ging wel goed. Bij het boshek weer op de rem. Volgens Senwood was het toch echt een hele enge 'greppel' die ervoor zat... Tweede keer wel goed erover. Laatste stukje ging weer lekker. Maar nee, om nou te zeggen dat het makkelijk was voor ons, zeker niet! Hoop dat het in Breda weer beter gaat. We gaan nog een keer bij Rob trainen vrijdag, dus wie weet helpt dat.