Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook omdat het publiek steeds helemaal uit zn dak gaat
Weer eens wat anders!
Die Angelique zei op een gegeven moment nog iets over paarden die in uitstekende conditie zijn, en dat de ruiters ook goed voor zichzelf zorgen, maar daar was toch weinig van terug te zien vond ik
Vond het vooral opvallend bij de Amerikanen. Hier in Europa zie je dat beeld wel een stuk minder volgens mij.
kleinvosje schreef:Ik heb er net naar zitten kijken, maar om heel eerlijk te zijn... Ik vond het niet wat. Ik vond de paarden nou niet heel erg happy ogen. Nee, het is niet mijn ding, knap dat er mensen zijn die er goed in zijn, maar ik zal niet op de westerntour overstappen...
moretje schreef:Dat is ook zo, zo had ik het nog niet bekekenMaar ze doen het dus om het paard te laten zakken? (leer ik ook eens wat over western)
kleinvosje schreef:Ik heb er net naar zitten kijken, maar om heel eerlijk te zijn... Ik vond het niet wat. Ik vond de paarden nou niet heel erg happy ogen. Nee, het is niet mijn ding, knap dat er mensen zijn die er goed in zijn, maar ik zal niet op de westerntour overstappen...

HumbleTalent schreef:APHA.com schreef:Taking home a silver medal and a place on the U.S. reining team was American Paint Horse Association (APHA) member Tom McCutcheon of Aubrey, Texas, riding Colonels Nite Special. The 2004 sorrel solid Paint-bred stallion is sired by Colonels Smokingun, more commonly known as “Gunner,” and out of Mifs Doll. He is double-registered with APHA and AQHA, but competes under his AQHA name, Gunners Special Nite.
Zie![]()
Niks geen SPB die het gewonnen heeft. Dan had hij maar uit moeten komen onder zijn APHA naam Colonels Nite Special. Peerd dat won was een quarter

Cassidy schreef:Ze zouden bij de dressuur ook eens in moeten voeren dat er op video teruggekeken kan worden...en van daaruit de puntentelling wordt gemaakt...
. Zelfs bij voetbal wordt er (nog) geen gebruik gemaakt van videobeelden, dat zou ook een hoop duidelijkheid verschaffen. Dus we blijven hopen
.