Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leeneliefje schreef:askazita schreef:ik doe ook mee, iv voor ons de 2e keer in toldijk.
ik doe mee met een (donkere) schimmel met een groen setje (of blauw),
en met een bruin springzadel en mexicaans hoofdstel en een bruin/groen ET borsttuig.
zie dat poney en leeneliefje dicht bij mij uit de buurt wonen.
leeneliefje als je zaterdag start zou ik je wel herkennen met je fjord
ik doe niet mee!![]()
ik sta bij een hindernis en ik ik schrijf jullie nummers op,
ik zal je vast herkennen met dit uitgebreide signalement. hihi.
jammer dat ik nog niet weet bij welke hindernis ik sta.
hahah beter doe ik iets herkenbaars aan ;p kunnen jullie even zwaaien ;p

Juventus schreef:wil ook nog wel meedoen,.. meisje dat mijn paard vandaag geschoren heeft zei dat er te weinig deelname was,..
nu zie ik dat laren ook is, maar dat zit vast vol
moet eerst opzoeken waar Toldijk ligt (oeps)
hoeveel is het inschrijfgeld?
.xxitsmexx schreef:zo net terug.. heb gelopen.. met flink doorlopen lukt het in 45 min..
vind de groene toch wel redelijk als een B cross staan..(niet alle hindernissen hoor)..
Heb er zin in..
ff vraagje misschien dat iemand het hier weet.. als je bijv. 3 weig hebt mag je dan door rijden?? of langs een hindernis op?
bij elke hindernis zit iemand, ( waaronder ik zelf ;P ) en die houd bij in hoeveel keren het paard er over heen sprong, na 3 x telt het niet meer, staat er weigering. maar je mag nog best springen! Maar je mag er ook gewoon langs
irissahorse schreef:Ik ga de cross blind rijden, ik doe dus een rood dekje op en donkerbruine broek en een rood vest en bdyprotector natuurlijk.
Ik wist niet dat er prijzen gegeven worden haha,
Mag je ook langs hindernissen rijden?
leeneliefje schreef:oke! zal jou denk ik ook wel herkennen!
haha maakt het toch een stuk minder saai, als ik een
beetje kan letten op wie er springt!
en het weer dacht ik ook! (: irissahorse schreef:Nou, dan zijn wij er ongeveer hetzelfde uitIk ga de cross blind rijden, ik doe dus een rood dekje op en donkerbruine broek en een rood vest en bdyprotector natuurlijk.
Heb rood bruin dekje en rode beschermers, verder rood truitje en zwarte BP. Knapste paard van de dag onder mijn kont natuurlijk
Nu alleen nog hopen dat hij ook nog gaat luisteren en niet alleen maar zijn eigen feestje gaat vieren.... 
Zucchero schreef:irissahorse schreef:Nou, dan zijn wij er ongeveer hetzelfde uitIk ga de cross blind rijden, ik doe dus een rood dekje op en donkerbruine broek en een rood vest en bdyprotector natuurlijk.
Heb rood bruin dekje en rode beschermers, verder rood truitje en zwarte BP. Knapste paard van de dag onder mijn kont natuurlijk
Nu alleen nog hopen dat hij ook nog gaat luisteren en niet alleen maar zijn eigen feestje gaat vieren....
Wuusweg :)
Nadesh schreef:Oké, ik ga proberen er ook te zijn (om te kijken).
Mocht je een blauwe Microcar zien rijden of zien staan, met de "kentekenplaat" HUMMER er achterop, dan ben ik dat