[SGW] Voorbespr. SGW Texel 2 en 3 oktober. Update: AFGELAST! p4.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Voorbespreking SGW Texel 2 en 3 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:04

Jammer dat ons familieweekend vorig weekend was en niet aankomend weekend :D was leuk geweest om naar te kijken!
Volgens mij zag ik hier en daar al wat natuurlijke hindernissen staan op een veld :j

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:33

Ik sta nog op de startlijst! Heb net dus alweer even gemaild.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:47

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:48

mireilledons schreef:
De startlijsten staan op http://www.sgwtexel.nl!

was al gezegd :D doen veel bekenden van me mee zie ik :)) gezellig

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:59

:o Lekker suf. Sorry, maar had dus wat posts gemist

Ben nog in de wolken van BB debuut in Lisse van gisteren :9

Tot volgende week allemaal. Ga site van sgwtexel maar eens goed doorspitten op zoek naar die foto's. Kon alleen foto's van vorig jaar (of nog eerder) terugvinden. Waren prachtige hindernissen toen. Helemaal in sprookjesthema.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:38

Ik hoef pas om 10 uur dressuur te rijden :). prima tijden.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 19:54

Dan zit ik vlak voor jou kimdepim. Ik moet om kwart voor 10. Ben al op Texel, dus prima tijd idd

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:20

Mijn moeder blijft maar zeuren of die boot wordt vergoed, maar dat is toch zo? en hoeveel kost de boot ongeveer met trailer?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:30

Bij aanmelding krijg je een envelop waar je je bootkaartje in moet doen. Op de envelop moet je wat gegevens vermelden, zoals naam deelnemer, startno., banknr. Hele spul inleveren op het secretariaat. En dan krijg je na een paar weken de helft van de bootkosten terug. Maar dat geldt alleen voor auto's met trailers en vrachtwagens.

Informatie over de bootkosten etc. op http://www.teso.nl
Vrachtwagens en auto's met trailer gaat per meter, dus het is een beetje afhankelijk van hoe lang je auto en trailer is.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 07:36

Wij betaalden voorgaande jaren voor onze VW Passat stationwagen met trailer 67 euro en kregen keurig de helft teruggestort; zelfs 2x van de cross waarvoor we vanwege het slechte weer het weekend erop terug gingen.
Dus heel prettig geregeld allemaal.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:53

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:09

Ik heb ook fijne tijden. Begin er al zin in te krijgen.
@ Texelse: is de waterbak voor de L hetzelfde als vorig jaar? :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:30

pffffffff, even nadenken..... de waterbak is hetzelfde, maar de opsprong ervoor is weg. Daar ligt nu een rietbaal, maar hoe en wat het voor het L wordt, dat weet ik zo niet. Op de foto's kun je al wat zien van de verandering.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:58

Oh ja, dat heb ik gezien. Nou, afwachten maar. Nog een paar daagjes :)

Coupon binnen zag ik?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:35

yep! je coupon is er.
Er wordt door de mannen vandaag weer hard gewerkt. Hopelijk lukt het om vandaag weer wat nieuwe foto's te maken en te plaatsen.
De nieuwe hindernis op het hoofdterrein is ook heel mooi. Ik verklap nog niets :x , maar ik heb zo een nog nooit gezien, en ik hobbel nu zo'n 12 jaar rond bij de sgw's. Maar het wordt sowieso weer mooi (maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief... :o ). We zitten nog steeds op hetzelfde land, maar het is iedere keer weer anders! En deze vind ik wel heeeel erg leuk worden. Ook voor het publiek!
En de grooms hebben weer een makkie, start en finish bij elkaar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:55

texelse schreef:
En de grooms hebben weer een makkie, start en finish bij elkaar.

Dat is wel fijn!! Vond de brug vorig jaar ook leuk. Is die er alweer uit?

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 12:04

Daar zal mijn groom wel blij mee zijn! Afgelopen zaterdag in Lisse heeft zij alleen mijn kont gezien. :+ Vanuit de startbox over hindernis 1 en toen ik over de finish ging. De te overbruggen afstand was zelfs in een hardlooptempo te groot. :(:)
Hoop wel dat route eenvoudig te volgen is. Bij Alice Naber op het grote veld ben ik al 2 x spoor bijster geweest. }:0 Onthouden van springparcours lukt sinds kort aardig. Maar een cross??
Ach, ik zie het wel. Heb er iig heel veel zin in! Over 3 nachtjes vertrekken we naar Texel. Vrijdagmiddag strandritje om Zoncorde lekker de benen te laten strekken na de lange reis en natuurlijk om nog even vertrouwd te raken met water. Mijn twee grooms gaan vandaag een rit reserveren bij manege Kikkert zodat we met zijn drieen (in een groep) kunnen rijden.
En dan zaterdag mijn debuut B-SGW :P . Zie jullie vast allemaal! Hele dag concours moet resulteren in live contact met bokkers.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:53

Ik hoop in elk geval op een beetje knap weer, zonder al teveel storm en regen!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 12:59

Zijn er meer mensen die op vrijdagmiddag een strandrit zouden willen maken? Manege Kikkert wil - omdat het maar om 2 mensen gaat- niet langer weg dan 1 uur. Vertrek om 15.00 uur vanuit Manege Kikkert. Bij meer aanmeldingen kan rit uitgebreid worden naar 1.5 uur.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:01

de brug zit er weer in, maar op een hele andere plaats. Nu is het een echte brug, dus een brug waar een brug voor dient ;) , om van de ene kant van het water naar de andere kant te komen!
En ik kreeg net een bouwer aan de lunchtafel met de boodschap dat de start voor de B verplaatst wordt, dus dan is het ietsje uit elkaar, maar niet zo ver dat het hardlopend niet te overbruggen is hoor.

En het weer..... tja, in ons kikkerlandje weet je het natuurlijk nooit. De vooruitzichten zijn niet heel best, maar als het een beetje wil waaien, dan is het ook vaak zo weer voorbij. Maar ja, hier op het eiland waait het eigenlijk altijd, maar gisteren en vandaag is het maar een ienemieniewindje.... Een ding weet ik zeker: Het zal niet zo stuiven als vorig jaar!!!!! :D

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:21

15:00 gaat mij niet lukken, vrees ik. :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:23

Klinkt spannend die brug! :)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 13:27

Jammer Puera. We gaan zondag ook nog wel rijden, maar dan wrs niet op het strand. Ach, zien wel hoe het loopt. Hangt ook beetje van het weer af. Over vrijdag zijn de berichten wel gunstig, maar voorspellingen veranderen 3 x per dag.

Die brug lijkt mij wel gaaf! Zoncorde is gelukkig niet bang meer voor houten bruggen. Water zal lastiger zijn, maar die rietbundels zullen pas echt terughoudendheid geven. Zondag schrok hij voor alle hopen hooi en andere ellende in de berm. Dus ach, we zien wel of we rond komen. Beginnen met verliespunten probeer ik natuurlijk te vermijden :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:29

In de B kun je geen verliespunten rijden, dus dat scheelt Mireille ;)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 13:38

Oooo, dat is inderdaad wel een fijne gedachte. Dacht gelezen te hebben dat je -2 krijgt als je niet rondkomt door een val of door weigeringen, dus zag mijn debuut al eindigen in SGW B-2. Niet aan de orde dus in het B. Heb de reglementen laatst wel gelezen, maar kennelijk niet goed genoeg opgelet.