[SGW] Oefencross Renswoude 7 augustus, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:28

Fijn dat SEN weer goed gaat.
Ik kan mezelf nergens vinden op de foto's jammer.

astrid65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:55

nacho_lein schreef:
Fijn dat het goed gaat Astrid :)
Die van mij heeft vorig jaar z'n poot opengehaald, snee van 6 cm in de kootholte.. ik weet hoe vervelend paarden dan kunnen worden als ze er niet uit mogen!
In welke stal staat ie? kan ie wel lekker naar buiten kijken?

Hij staat in de binnenstal (links naast de hal, 3e box), maar kan wel met z'n hoofd naar buiten (ze hebben tralies eruit gezaagd - goed idee!) en hij heeft twee buren waar hij mee kan flikflooien - een grote schimmel en een grote bruine. Hij lijkt net een pony tussen die twee met z'n 1,62m... :)

Is het met jouw paard ook weer helemaal goed gekomen? Hoe had hij dat gedaan? Ook ergens achter blijven hangen? De snee bij Senwood is ook wel zo'n 8 cm, van de bal van de voet tot in de kootholte... En het was megadiep... maar daar zie je door de hechtingen niks meer van gelukkig. Ik kijk liever niet nog es zo naar binnen!

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 07:15

Windekind heeft er in totaal een maand of 3 mee gestaan. Wond is nog steeds niet helemaal je van het. Die van mij is met stappen (vanwege een andere blessure) in het prikkeldraad terecht gekomen. Door fout hechten (nieten, en de nietjes er vooral naast.. >;) ), heel veel kleine wondjes die niet schoon te maken waren en een paard wat zich niet 24 uur op stal liet houden heeft het heel erg lang geduurd. Ik heb haar op een gegeven moment wel weer buiten gezet, met verband en dan elke keer na de wei het verband gewisseld. Er zit nu een litteken wat vrij makkelijk open gaat. Vandaar ook springschoenen achter in de cross ;) Ze heeft mazzel gehad, had haar voor vol in de bescherming omdat ze vrij druk was na 4 maanden stappen, anders had ik haar niet meer gehad :n bij de wond waren en peesschede beschadigt en slagader beschadigt (die is gelukkig niet gesprongen..)

Nu heeft ze er weinig last meer van, en is ze gelukkig sinds december vorig jaar nog steeds heel *klopt heel hard af* ;) Cross deed ze super na een twee maanden gevecht. Merkte in de cross dat het uitbreken van der geen eigenwijzigheid is maar deels paniek. Ze pakte eindelijk weer fijn aan op de hindernis.

_Noor

Re: Oefencross Renswoude 7 augustus, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:24

Nessah

Re: Oefencross Renswoude 7 augustus, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:47

Omdat het inmiddels meer dan 2 weken geleden is, plaats ik hier een slotje :)