Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nacho_lein schreef:Fijn dat het goed gaat Astrid
Die van mij heeft vorig jaar z'n poot opengehaald, snee van 6 cm in de kootholte.. ik weet hoe vervelend paarden dan kunnen worden als ze er niet uit mogen!
In welke stal staat ie? kan ie wel lekker naar buiten kijken?

), heel veel kleine wondjes die niet schoon te maken waren en een paard wat zich niet 24 uur op stal liet houden heeft het heel erg lang geduurd. Ik heb haar op een gegeven moment wel weer buiten gezet, met verband en dan elke keer na de wei het verband gewisseld. Er zit nu een litteken wat vrij makkelijk open gaat. Vandaar ook springschoenen achter in de cross
Ze heeft mazzel gehad, had haar voor vol in de bescherming omdat ze vrij druk was na 4 maanden stappen, anders had ik haar niet meer gehad
bij de wond waren en peesschede beschadigt en slagader beschadigt (die is gelukkig niet gesprongen..)
Cross deed ze super na een twee maanden gevecht. Merkte in de cross dat het uitbreken van der geen eigenwijzigheid is maar deels paniek. Ze pakte eindelijk weer fijn aan op de hindernis. Kkkaren schreef:Foto's van de oefencross Renswoude 7 augustus:
http://www.karenfotografie.nl/oefencros ... index.html