Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:want als je echt weet wat reiningmanouvres inhouden weet je ook dat je een paard geen echte correcte stop en spin kunt leren/rijden in een engelszadel. er zijn niet voor niks reiningzadels.

heb je daar wel eens op gereden, QH? Zit net als een equitationzadel, maar dan zonder knop
Wranglerbutt schreef:quarterH schreef:want als je echt weet wat reiningmanouvres inhouden weet je ook dat je een paard geen echte correcte stop en spin kunt leren/rijden in een engelszadel. er zijn niet voor niks reiningzadels.
Zou dit mens eigenlijk wel weten waar ze mee bezig is?
Als dit kan, wil het vast ook wel met een dressuurzadel![]()
heb je daar wel eens op gereden, QH? Zit net als een equitationzadel, maar dan zonder knop
Behalve ik dan.

Wranglerbutt schreef:quarterH schreef:want als je echt weet wat reiningmanouvres inhouden weet je ook dat je een paard geen echte correcte stop en spin kunt leren/rijden in een engelszadel. er zijn niet voor niks reiningzadels.
Zou dit mens eigenlijk wel weten waar ze mee bezig is?
Als dit kan, wil het vast ook wel met een dressuurzadel![]()
Wat een geweldig filmpje allereerst!
, Mijn kat (herplaatser) was echt de liefste thuis
en zo kan je wel even doorgaan.AP_Art schreef:Wat ik wel vaak tegenkom, zijn mensen die denken dat ze veel van paarden af weten, en mijn paard een fjord noemen?
Maargoed, dat is weer wat anders