Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:De reden die sfranken noemt was voor mij een reden om te gaan twijfelen om mee te doen.
Mijn paard heeft de looks en gangen om hoog te scoren in de dressuur, springt geweldig, maar in het terrein kan ik hem nog niet hard door laten lopen. Dan wordt hij onzeker en gaat hij alleen maar nog harder. Ik wil dus niet een gesjeeshd rondje neerzetten, aangezien ik niet geloof dat dit goed is voor zijn opleiding.
Had dus de intentie om mij af te melden. Ondertussen ben ik bijna bedreigd erover dat ik zelfs maar dacht aan afmeldenKennelijk zien mensen er wat in
Mijn paard loopt dus waarschijnlijk wel mee, maar gewoon in een rustig tempo zodat het vooral een fijne ervaring is.
Hij heeft meerdere (zware) L crossen heel goed gelopen dus ga ervan uit dat we geen modderfiguur slaan

Ben blij dat ik ze al even gezien heb, dan weet ik tenminste wat ons te wachten staat.
"euh... meneer de hoefsmid.... ik euh... arany euh.... nou... Arany is weer een ijzer kwijt"
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft en jullie er i.i.g. een goed gevoel aan over houden!