[WN] Just Western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:59

_janet_ schreef:
Ik heb iets 2 weken geleden besteld. Nog niet binnen...
Geen bericht gehad dat het niet geleverd kan worden.
heb nog geen reactie op mijn mail.

Niet vervelend bedoeld, gewoon een tip ;)
In de algemene voorwaarden:
Just Western zal na ontvangst van uw betaling zo spoedig mogelijk overgaan tot verzenden van de bestelling. De levertijd is 2-3 weken.

Nog even afwachten denk ik ;)
Heb je wel een bevestiging van je bestelling ontvangen? :)

Rumpleteaser

Re: Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:08

Nou, ik heb gister weer wat bij Justwestern besteld.
Heb een bevestigingsmail binnen + betaald.
Dus dit wordt een hele actuele ervaring ;)
I'll keep you posted :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:18

ik heb even naar de datum gekeken en is dus meer als 3 weken geleden. heb nog geen mail terug gehad.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 15:49

Vandaag heb ik dan toch nog het hoofdstel gekregen.
Maar ik denk toch niet dat ik er snel nog iets zal bestellen.

Nou Rumpleteaser, hou me maar op de hoogte. Misschien durf ik het dan in de toekomst weer aan :P

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 07:35

Inmiddels heb ik een mailtje van Justwestern ontvangen.
Het bericht dat m'n bestelling binnen is en een verzenddatum.
Prima dus.

@ Warbling: je hoofdstel stond mooi op je peerd!

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 07:59

ik heb zowel een aantal goede als een slechtere ervaring ermee... heb er al een aantal keer spullen besteld en het meeste ging gewoon prima, tot ik inderdaad ook een keer een bestelling had die echt maar niet kwam... en inderdaad ook pas iets van gehoord toen ik zelf erachter vroeg. nochtans staat er op de site toch dat je een mailtje krijgt als er zaken een langere levertijd hebben of niet leverbaar zijn.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:18

Weer een update om mijn wel heel recente ervaring:

19 augustus besteld
25 augustus een mailtje met daarin de verwachtte verzenddatum
26 augustus: een smsje van Justwestern: m'n spullen zijn verzonden!

Dus van mijn kant in ieder geval zowel in het verleden als nu alleen positieve berichten.
Nu nog even de bestelling afwachten dus.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:30

ik denk dat het probleem hem voornamelijk zit in de communicatie als iets niet meteen leverbaar is.
bij mij was het ook het geval dat ik iets gekocht had dat uit de VS moest komen als ik me niet vergis. Ik kan ook best begrijpen dat je niet altijd in de hand hebt hoe lang dat onderweg is, maar de site zegt 2 a 3 weken levertijd... Als er nou gewoon een mailtje zou komen wanneer de termijn bijna verstreken is om te melden dat het item nog steeds onderweg is naar haar, dan heb ik daar best begrip voor.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 12:27

Mijn spullen zijn vandaag geleverd, in goede staat en compleet.
Dus de conclusie van mijn recente ervaring is positief :)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 14:17

@ rumpleteaser, niet echt een valide test vind je wel?
Het is niet uit te sluiten dat ze je berichten gezien hebben op bokt en daarom extra goed gezorgd hebben voor je bestelling om te zorgen dat je een positieve ervaring hebt. Dat is dan weer goede reclame voor hun. hahaha :D :Y)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:00

Maar mijn bestelling is echt een paar dagen voor dit topic is geopend binnen gekomen zonder problemen dus dat is wel valide toch...
En er is ook al over andere ervaringen (zowel positief als negatief) verteld dus ja, of er dan een test nodig is. Het is en blijft een webshop en daarin zal er toch vaak genoeg een fout voorkomen. Ik denk dat je van vrijwel alle webshops wel zo'n topic kan openen met negatieve ervaringen!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:28

Maar vooral van de western webshops helaas...

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:56

Hoezo vooral de western shops? Ik ben hier op bokt al genoeg andere topics tegengekomen over webshops die totaal niks met western hadden en over western pas 1. Nou zijn er over het algemeen minder western webshops maar ik vind die conclusie een beetje apart...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:23

HumbleTalent schreef:
Het is niet uit te sluiten dat ze je berichten gezien hebben op bokt en daarom extra goed gezorgd hebben voor je bestelling om te zorgen dat je een positieve ervaring hebt. Dat is dan weer goede reclame voor hun. hahaha :D :Y)

Ik ken haar persoonlijk en zo is ze absoluut niet.... :n

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:07

Vera schreef:
HumbleTalent schreef:

Ik ken haar persoonlijk en zo is ze absoluut niet.... :n

De smileys staan er gelukkig niet voor niets. Daarbij was het een opmerking gericht op de 'test-case' en niet op haar persoonlijk. Het zal aan mij liggen, maar als ik zoiets zag staan op internet en ik wist wie de bestelling plaatste, nou ik zou zorgen dat het perfect verzorgt is. Nothing for a goodname. Ook als ik al een goede reputatie had. Niks geen betere reclame als mond tot mond reclame.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:25

Delaja schreef:
Hoezo vooral de western shops? Ik ben hier op bokt al genoeg andere topics tegengekomen over webshops die totaal niks met western hadden en over western pas 1. Nou zijn er over het algemeen minder western webshops maar ik vind die conclusie een beetje apart...

Hoeft je toch niet op Bokt in topics tegen te komen, ik heb er een aantal in real life onder vonden!

Natuurlijk ook een aantal dressuur/normale webshops, maar heel erg veel western-webshops zijn er niet en met een aantal heb ik toch echt een slechte ervaring. Dus als je dat uit ga drukken in procenten, dan zal in verhoudingsgewijs de westernshops een groter percentage slechte ervaringen hebben dan de dressuurshops.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:42

Nou, dat mag je dan wel eens onderbouwen met representatieve feiten ipv het alleen op je eigen persoon te reflecteren he.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:05

@ HT: mijn ervaring is ook niet bedoelt als 'test', maar puur als delen van ervaringen.
Er staan zowel slechte als goede ervaringen, die van mij is toevallig goed.
Als Justwestern m'n berichten ziet en daarop anticipeert: prima toch?
Dat zou ik ook doen :D
En zo niet, dan niet en staat er weer een ervaring bij in dit topic :)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:10

Hier ook weer een slecht ervaring wat betreft communicatie.
Er word niet op gestelde vragen via de mail geantwoord.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:26

ik heb onlangs nog teugels besteld,en die zijn gewoon netjes afgeleverd. Had naar de leveringstermijn gevraagd, en daar is ook gewoon op geantwoord.

Voor mij dus enkel maar positieve ervaringen

SilkyChex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 09:16

Ik heb ook diverse keren bij Just Western besteld maar het is - afgezien van lange levertijden- altijd goed gegaan.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 18:44

Ik heb twee keer besteld bij Just Western, de eerste keer ging goed, de tweede keer helemaal fout!

Ik heb in juli (vlgs mij begin juli) een regenjas besteld, zo een lange. Ik was jarig geweest en ik dacht, voordat t regen seizoen begint, en mn geld weer op is, bestellen die jas!
Ik heb een leadrope besteld en een jas, om de verzendkosten een beetje te sparen zeg maar.

Na de leadrope te hebben ontvangen, er zat een brief bij dat de jas ZSM opgestuurd zou worden heb ik na 2 weken er een mailtje uitgedaan. Ik heb antwoord gekregen dat de jas niet leverbaar was en dat ze ging kijken, ik kreeg pas te horen dat hij niet leverbaar was toen ik een mailtje had gestuurd...

Inmiddels meerdere mailtjes gestuurd en terug gekregen met antwoorden die ze niet waar kon maken, eerst in aug, toen september en toen oktober. Nu heb ik nog steeds mn jas niet, maar als het goed is kan ik hem dinsdag verwachten (hij wordt maandag opgestuurD). Er is een aantal maal aangeboden om me geld terug te krijgen of voor een andere te kiezen, maar ook andere kleuren waren niet op voorraad.

Omdat ik zoooo graag die jas wilde, en hier in de buurt niet zo een jas kunt krijgen heb ik het zo gelaten. Maar ik zal niet weer snel daar bestellen, anders vraag ik eerst of het op voorraad is want ik baal hier echt van.
Verder wel goede service, snel antwoord en leuk geprijst vind ik zelf

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 18:48

Ik twijfel dus ook, ze heeft een longeersingel te koop die ik graag wil hebben en haast nergens anders zie, maar in 2007 heb ik zoooo lang op mijn spullen moeten wachten.... en hoor hier ook nog steeds slechte verhalen...

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 18:57

Je kan wel vragen of hij in voorraad is, als dat wel zo is, kan ze hem makkelijk opsturen. Als hij nog van ver moet komen, dan weet ik t niet:):P

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:34

Had ik idd gevraagd, maar hij moest nog besteld worden dus...