[SGW] Cross wedstrijd in flevoland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariellev89

Re: Cross wedstrijd in flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 17:36

De vrijwilligers worden wat mij betreft geen probleem daar heb ik al een heel plan voor gemaakt die ik wil gaan voorleggen binnen de club. En toen we de crossen organiseerden was er nog geen paarden opleiding in dronten. Deze is er nu wel. Hierin wil ik dus gaan overleggen met het CAH maar dat moet allemaal eerst besproken worden met het bestuur van de flevoruiters en met het CAH zelf natuurlijk.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 16:51

Hallo Marielle,
wat een goed idee! ik hou het zeker in de gaten allemaal.
Zoals al eerder gezegd denk ik dat het (zeker het 1e jaar) handig is om BB/B en L te doen. Vaak zijn dat heel druk bezette klasses en op die manier kan je veel mensen de gelegenheid geven om te starten.
Qua organisatie is het altijd fijn als er een goede website is met actuele info, een overzichtelijk digitaal inschrijfsysteen zodat je meteen weet of er nog plek is of dat je op de wachtlijst komt en vooraf duidelijke informatie over de wedstrijd.
Flevo on Ice lijkt me een super lokatie, centraal gelegen voor het noorden en midden van NL en genoeg (parkeer) ruimte. Ook zal de medewerking van bekende ruiters veel mensen aantrekken, zeker als je bv de dag van tevoren onder begeleiding de cross kan lopen.
Succes met de organisatie en ik hoop dat het in 2011 echt zover is!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:31

Goed idee zeg.
Ik zou zelf zeker van de partij zijn als er ook een BB cross zou worden neergezet :)
Veel tips hebben jullie al gehad inderdaad.
Maar voor een eerste keer ook al is de rvraring er van b-Z cross zou ik wel een bb - b - l Cross neerzetten.
Dan heb de meest bij elkaar liggende klassen en wellicht ook een goede motivatie voor de jongere dieren beginnende crossers om een BB cross te kunnen starten , want die zijn hier ook niet zo heel veel in de buurt :)

xMoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:52

Wat een goed idee zeg!
Flevo on Ice ziet er uit als een mooie lokatie!

Misschien heb ik er overheen gelezen maar ben je van plan 1 dag of een heel weekend te organiseren?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:37

super leuk idee.. ik zou zelf denk ik wel die kant uit komen..

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:42

Wat een goed idee!
Ik wist niet eens dat er zo'n crossbaan bij flevonice is!
Hopelijk gaat t lukken!

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:01

Hee Marielle!
Wat een goed idee zeg! Eindelijk een keer een cross dicht bij, Haha! Hopelijk gaat het lukken.