[SGW] SGW Chaam - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:58

schoentje schreef:
Ik ben je wel vaker tegen gekomen op een sgw, maar dan ben je meestal zo geconcentreerd :D

Dus zwemmen is een Bokt traditie? Ben ik weer zo goed om dat in ere te houden :P

dan zal ik volgende keer echt gedag zeggen, wel zo aardig ;)

Vorig jaar (of twee jaar terug?) was billy1 aan het zwemmen geslagen in Chaam :j

Scum

Re: SGW Chaam - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:59

Volgens mij heb ik jou in de tent gezien schoentje. Had jij een hoed op?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:00

Wow! Bianca! Ben je zwemserie aan het bekijken! Wat een geluk zeg! En goed dat je haar zo goed in de hand had, dat heeft je over eind gehouden.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:06

Scum schreef:
Volgens mij heb ik jou in de tent gezien schoentje. Had jij een hoed op?

Ja, heb ik jou ook gezien dan?
Zie zoveel mensen, maar weet natuurlijk nooit wie wel en niet op Bokt zit :)

Yolien schreef:
Wow! Bianca! Ben je zwemserie aan het bekijken! Wat een geluk zeg! En goed dat je haar zo goed in de hand had, dat heeft je over eind gehouden.

Niet normaal hè! (het is trouwens een hij)
Hij is echt koppie onder gegaan, kun je goed zien op 1 foto!
Gelukkig is het vertrouwen verder goed, dus gaat ie gewoon door. Hopen dat ie de volgende keer nog iets beter luisterd. Hij is gewoon overfanatiek, sgw vind ie geweldig, dat zie je ook al op die water insprong, overfanatieke kop van em!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:08

Geen idee. Ik stond met Bitwise in de tent toen ik jou dus heb gezien. Volgens mij had ik mijn gele jas aan.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:09

Op een of andere manier ben ik tegenwoordig van een vrouwelijk paard. Alles wat ik niet ken is een merrie voor mij :P

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:12

De volgende keer moeten we toch echt tekens ofzo gaan gebruiken!
Ik weet dus alleen wie Lielle is, de rest heb ik geen idee van!
Ik ben niet zo moeilijk te herkennen met Stippie.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:14

die laatste foto is heel gaaf schoentje!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:18

Daar zie je hem echt even nadenken over wat er zojuist gebeurd is hè :)

Ach, hij heeft er gelukkig niks van geleden en we leren er allebei weer van.
Dit was voor mij ook pas de 6e cross wedstrijd ever, wel alles met 2 paarden, maar ik ben dus eigenlijk ook maar gewoon een groentje :j

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:24

Wat een leuke verslagen allemaal.
Veel bokkers die super hebben gereden.

@ schoentje wat een foto serie zeg. Gelukkig goed afgelopen. Wat een karakter heeft dat dier gewoon door gaan alsof er niks gebeurd is.
Lijkt mij wel heel erg diep water voor een cross..

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:30

Hij liep gewoon te ver door.
Aan de kant was het niet zo diep :D

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:04

Gelijk bestellen die fotosessie Schoentje... zoiets beleef je niet snel weer... ;)

Ik lees veel goede resultaten! Goed hoor dames en heren... +:)+

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:21

Lielle schreef:
schoentje schreef:
Ik ben je wel vaker tegen gekomen op een sgw, maar dan ben je meestal zo geconcentreerd :D

Dus zwemmen is een Bokt traditie? Ben ik weer zo goed om dat in ere te houden :P

dan zal ik volgende keer echt gedag zeggen, wel zo aardig ;)

Vorig jaar (of twee jaar terug?) was billy1 aan het zwemmen geslagen in Chaam :j

Haha ik sta inderdaad in Chaam en omstraken nog steeds bekend om mijn zeepaardje :o Was alweer twee jaar geleden Lielle.

Gister lekker gereden met mijn reus. Dressuur en springen was goed, in het terrein moet ze nog het een en ander leren, maar mijn gevoel was goed dus ook ik ben het seizoen lekker begonnen!

(Nu even de zwemserie van schoentje kijken ;) )

taormina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:05

:(:) Als ik de uitslagen bekijk valt het mij op dat er wel heel veel springers foutloos waren.Dat klopt dus niet want in het M vielen er veel balken en die staan toch bijna allemaal op 0.Vreemd.
Zijn er nog fotograven bekend?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:12

Ik zie in het M heel wat balken staan, maar je moet even goed kijken, want de sprinfouten zitten aan de strafpunten na de dressuur vastgeplakt.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:46

Ik lees allemaal leuke verslagen :).
Voor de prijswinnaars: Gefeliciteerd! :D
Voor de genen waarbij het wat minder ging :(:) .. Gelukkig komen er nog een heel aantal crossen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:57

Lees ook veel goede verslagen, super allemaal! +:)+
Herinner me onder andere nog 2 prijzen voor Renske, een 2e prijs voor Floor in 't Z, een super M-debuut voor Zazou die nog wel even zo goed als koppie onder ging in 't water, Stippie die 't super had gedaan in 't L, een 1e prijs voor Marloes in 't L en de rest ben ik weer ongeveer vergeten vrees ik. Iig iedereen met goede resultaten gefeliciteerd :)

Nog even een :(:) voor Simmie, jammer van je springparcours, gelukkig dat Sims iig wel fijn aantrok verder, op naar EL (?) dan maar!

TG was ook niet helemaal zichzelf en had een aantal weigeringen, jammer, wel raar dat hij ook zo keek op de surfplank als hij er vorig jaar eigenlijk heel simpel overheen ging.. Hopelijk wil het volgende keer beter lukken.

Zodiack van Sabine was bang voor het water maar pakte verder wel fijn aan en had ook erg goed gedressuurd zag ik. Nog wat meer vertrouwen bij het water opbouwen en dan moet dat ook helemaal goed komen :j

En voor de rest waarbij het even wat minder ging: balen, maar volgende keer beter ;)!

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:48

Gewldige fotoserie van Schoentje. Ook dat rechteroor na die tijd.
Scum, Florence, Renke, Schoentje en Marloes gefeliciteerd!
Renske, ik heb je met Sunny zien springen en starten. Zag er heel fijn uit!
Simmie balen. Als je dan daar bent kom je toch eigenlijk voor de cross, kan me voorstellen dat je erg baalt.
Het vreemde bij Zodiack gisteren was dat ik niet het idee had dat hij het water of de hindernissen eng vond maar juist het open stuk met lichte zand en alles wat er te zien was daar. Hij was echt onder de indruk. Draaide ook om toen ik richting de waterinsprong wilde, durfde niet zo ver weg denk ik.. Maar als hij net zo snel bijleert dan het afgelopen jaar komt dit ook wel goed want verder voelde hij echt heerlijk.

Ik las iets over foto's van de halve coffin.
ZIEN, WAAR??? Ben wel benieuwd. (naar alle foto's trouwens)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:53

Mooie verslagen allemaal!!
Vervelend van de vallen, en zwemlessen :+:
Gefeliciteerd voor de andere!!

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:31

Florence is Top met haar Turbo paard Sam gefeliciteerd, die tijd is echt heel erg snel.

Renske de winnares van de eventingcup 2009 zet de successtory voort in 2010, super !

Wij waren ook erg blij met de wedstrijd in Chaam als 2e in de eventingcup 2009. Wel leuk, nr 1 en 2 van de eventingcup 2009 winnen het Z 2010 in Chaam. *\o/*

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:04

Jullie ook nogmaals gefliciteerd verwdrgr :D

Schoentje, zooo dat zijn nog eens actiefoto's! Het ziet er behoorlijk heftig uit, maar in het echt ging het natuurlijk allemaal erg snel. Het heeft wel mooie foto's opgeleverd :)

mikeeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:09

mooie verslagen; super gedaan allemaal:D
jammer voor degenen waarbij het niet goed ging, maar het seizoen ligt nu open he!
prijswinnaars gefeliciteerd;)

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 10:08

Het was weer geweldig in Chaam.
Zowel in het Z als in het L redelijk gedressuurd en halverwege op de tussenuitslag.
Super gesprongen in het Z met een foutloos rondje en ook de cross ging top! de kuil nam ik binnendoor, ging neit geheel vlekkeloos maar mn topper was erg braaf ;) Paar seconden buiten de tijd, helaas hoorde ik dat ik een verkeerde hindernis heb gesprongen bij de coffin. Ik weet heel goed dat ik daar links moest, maar ik heb daar blijkbaar de rechterkant gesprongen... heel jammer want anders was ik 2e geweest!
In het L ook verder fijn gereden. In het springen een balk. Ze dramde iets te hard door. In de cross overal heel simpel rechtuit kunnen rijden en ook met haar een paar seconden uit de tijd en nog een 5e plek!
Op naar volgend weekend in de B!! :)

Florence1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:00

@ verwdrgr He, jij ook hier ;)

@ Jiska, dat wist ik niet joh! Wat balen! Maar geloof me, dat gebeurt je niet snel weer!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:11

Woow schoentje .. heftige serie .. := :))

Gefeliciteerd prijswinnaars!

Wij hadden een rare dag. Met dressuur was Las -zacht uitgedrukt- wat vervelend. In mijn proef al helemaal: hij sprong de hele tijd weg, echt de héle tijd en toen schenen we ook nog verkeerd te rijden. De cross nog snel even gelopen en toen vol zenuwen naar de tent om te checken of we überhaubt wel zou mogen crossen (het zou me niks verbaasd hebben als ik >150 gehaald zou hebben ... ) MAAR we zijn flink gematst: 171 .. poeh :+ . We stonden dan wel laatste, wel mochten iig springen!
Springen ging heel simpel en foutloos. Voor het crossen was hij heel enthousiast. De eerste sprong ging heel enthousiast, een aantal hindernissen daarna was hij nog wat twijfelig, maar daarna kreeg hij de smaak te pakken. Resultaat: foutloos en 9 sec buiten de tijd! Nog een plaats of 4 omhoog geklommen in het klassement, maar door die lage dressuurscore niet erg hoog geëindigd.

Afbeelding