Marcroix Endurance Soest, 24 juli 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 08:44

Hilli schreef:
Volgens mij had de organisatie de sluitingsdatum van de inschrijving verlengd tot 20 juli... (of wil je dat niet weten ;-) )

Had ik inderdaad ook gelezen op de site, dus ik vol goede hoop een mailtje gestuurd. Helaas waren de extra kosten nog steeds van toepassing..... }>

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 08:59

Margreet, ik heb hem dus zelf niet gereden, maar ik heb de hele dag op het secretariaat gezeten. Als alles met Lou goed gaat en ze haar ijzers nog onder heeft ( was er nu drie kwijt), dan rijd ik mee!

Overigens wel apart als je de sluitingsdatum verlengt en mensen schrijven daarna nog in, dat je evengoed die Eur 7,-- per paard extra kwijt bent...
Dan heeft dat verlengen ook geen zin. Dat je dat rekent aan mensen die wel voor die datum hebben ingeschreven, maar niet voor die datum hebben betaald, oké, maar met nieuwe inschrijvingen zou dat niet netjes zijn lijkt me.

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 23:05

Het klopt dat de €7,- nog steeds van toepassing waren (niet €14,-). Dat leek ons juist logisch omdat gewoon iedereen die zich te laat (sluitingsdatum voor inschrijven was 10 juli) ingeschreven heeft die extra kosten moet betalen. Inschrijvingen op het laatste moment leveren extra werk in een periode die toch al druk is voor de organisatie(s). Bovendien moeten mensen leren om zich op tijd in te schrijven, dat is voor alle organisatie erg belangrijk, omdat je dan een betere inschatting kan maken van wat nodig is of niet...
Het is dus niet om jullie te pesten, en we hadden graag die extra inschrijvingen gehad, maar in ons vraagprogramma stond al dat na 10 juli €7,- aan administratiekosten extra in rekening zouden worden gebracht voor een inschrijving.

@ Jet: vond het echt top dat je er was. Mijn moeder vond het ook reuze gezellig!

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 23:09

Even een kort berichtje voor jullie allemaal:

De wedstrijd is voorbij. De berichten zijn voor zover allemaal positief, en wij beginnen steeds meer te geloven dat we het best goed hebben gedaan. We hebben in het afgelopen jaar veel geleerd. Veel gelachen, gejuicht en ook wel een keer een traan gelaten. Ons einddoel was niet de wedstrijd, maar tevreden deelnemers. Daar gingen we voor.. en ze zijn er !!!

Ik heb nooit een wedstrijd anders meegemaakt dan als deelnemer of als groom. Mijn ervaring in de Nederlandse endurance-wereld is slechts 2 jaar, maar wel met een hele goede leraar, Marly..

Nu, na een wedstrijd als organisator te hebben meegemaakt, kijk ik echter heel anders op de zaken. Ik heb veel meer respect en dankbaarheid voor degene die hun nek uitsteken om deze sport te laten bestaan: de organisatoren en de vrijwilligers..

Organiseren is zoals ik al zei lachen, huilen, juichen, schelden.... maar oh zo bevredigend als je deelnemers tevreden zijn!

Het was veel werk en weinig slapen, en het ging zeker niet altijd goed, maar wat een kick.

Ik wil graag iedereen bedanken die ons heeft geholpen. Mandy (Das), voor de steun en begeleiding die ze ons heeft geboden, Mariette (zonder haar was de dag veel moeilijker en stressvoller verlopen, naast het feit dat ze er 3 dagen achter elkaar voor ons was), Mandy (Bertens) die 2x is gekomen om ons te helpen, en alle andere vrijwilligers die ervoor hebben gezorgd dat deze wedstrijd een succesvolle wedstrijd werd. Zonder jullie waren we niet zover gekomen!

Ook de deelnemers wil ik graag nog bedanken. Jullie waren top, zijn zeer begrijpvol met ons omgegaan en hebben ons goed geholpen (bijv. door te bellen bij ontbrekende linten...). We hopen jullie volgend jaar er weer bij te hebben!

Als jullie op- of aanmerkingen hebben, horen wij die graag!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:16

Wij rijden met z'n 2-en vandaar dat het voor ons dus 14,- aan extra kosten is, normaal gesproken schrijven we ons altijd voor de sluitingsdatum in maar nu zomaar vergeten (word ook al een dagje ouder...)
Ik begrijp dat er een sluitingsdatum is anders zouden veel ruiters zich nog op het laatste moment nog inschrijven. Maar helaas, volgend jaar beter ;)
Ik snap alleen niet waarom bekend is gemaakt dat de inschrijfdatum is verlengd, want dat maakt dan toch niks meer uit als je dan toch die extra kosten moet betalen?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:39

Ik snap ook best dat die Eur 7,-- wel nodig is als je laat inschrijft, omdat het veel, heel veel extra rompslomp geeft. Maar zeg dan bv. dat er nog ruimte is in de wedstrijd en dat na-inschrijven nog mogelijk is. Of vermeldt erbij dat je de extra inschrijfkosten evengoed ook moet betalen.
Ik had me ook niet gerealiseerd dat je betaling voor de sluitingsdatum binnen moet zijn, wel logisch en ik betaal ook altijd gelijk als ik ( tot nog toe op tijd ;) ) inschrijf, dus ik heb dat zelf nog niet bij de hand gehad.
En als je meldt dat de inschrijfdatum verlengd is en de ruiter zelf nooit organiseert, denkt die dat het zonder extra kosten kan, ook wel begrijpelijk.
Dit is overigens absoluut niet als kritiek bedoeld, maar meer om er wat duidelijkheid in te krijgen voor het geval het ergens anders ook zo gaat lopen of als het volgend jaar weer aan de orde mocht zijn.

rachelmarty

Re: Marcroix Endurance Soest, 24 juli 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:51

Ik snap het. Mocht het volgens jaar nodig zijn (en ik hoop toch echt dat dat niet zo zal zijn) dan zullen we het anders opschrijven. Ik snap de verwarring ;)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:55

Verder was de sfeer wel weer heel super en heel veel blije gezichten gezien, daar doe je het als vrijwilliger toch voornamelijk voor. Op naar volgend jaar!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:53

Ik ging er ook vanuit dat je geen extra kosten hoefde te betalen omdat de inschrijvingstermijn werd verlengd, toch voor de zekerheid nog even navraagd. :o
We hopen er volgend jaar weer bij te zijn en zullen op tijd inschrijven :P

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:30

Als klap op de vuurpijl lag er van de week een bekeuring in de bus. Geflitst op de Amersfoortseweg geloof ik. Reden 92 waar je 80 mocht. :o Na correctie was het dacht ik 89 km. Zonde geld. We hadden haast naar de finish. Het was de eerste wedstrijd met onze "nieuwe" groomauto en ja hoor, gelijk een prentje.