Helchteren (B)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

Re: Helchteren (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:17

Prairy, ik heb nog tegen je gesproken!
We hadden het over het weer. :))
Ik reed op een bruine (bijna) arabier samen met een vos (geschoren) kwpn merrie.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Lijkt me heel leuk!!

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:40

Smoske schreef:
@Prairy: ik denk wel dat ik jou gezien heb, ik reed in een groepje van 3, allemaal zelfde blauw dekje (haflinger/groot donker paard en ikzelf op een vosmerrie/paint ) Maar ik kan me voorstellen dat je je dat niet meer herinnert! ;-) Moest je een foto van ons er tussen hebben zitten zou ik het wel leuk vinden!

Dan zijn wij jullie ook tegengekomen ? Mijn dochter reed op een grote Oldenburger merrie en ik op een kleinere selle francais, beide vosse merries, in de 40.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:45

Smoske schreef:
@Prairy: ik denk wel dat ik jou gezien heb, ik reed in een groepje van 3, allemaal zelfde blauw dekje (haflinger/groot donker paard en ikzelf op een vosmerrie/paint ) Maar ik kan me voorstellen dat je je dat niet meer herinnert! ;-) Moest je een foto van ons er tussen hebben zitten zou ik het wel leuk vinden!

Ik kan me zo (heb de foto's niet hier ;)) maar even snel 2 haflingers herinneren, een met geweldige manen en staart (met een jongen erop, maar die reed dus alleen), en 1 met een hartje op zn bil :D Die reed wel samen met anderen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:46

Nicole85 schreef:
Prairy, ik heb nog tegen je gesproken!
We hadden het over het weer. :))
Ik reed op een bruine (bijna) arabier samen met een vos (geschoren) kwpn merrie.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Lijkt me heel leuk!!

Ik zal de foto's eens bekijken en hoe ik die ergens online krijg etc :+

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:48

Je kan ze via photobucket.com uploaden in een album?

Ik ben erg benieuwd :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 18:37

Zo ... werkdag zit erop, nu kan ik bekomen van gisteren (moet morgen niet werken) :)) Wát een wind was er seg! :oo Stond de hele dag op de vetgate geplakt dus heb er wel wat van meegekregen :P Gelukkig hadden we de tent waar we af en toe in konden gaan staan, maakte toch een verschil ...

Ik heb 's morgens wat foto's getrokken, heb ze net even snel bekeken en ze zijn best wel ok .. Dus van mij komen er ook foto's online ;) Weet alleen nog niet of ik dat nog vanavond ga doen of morgen .. ik verwacht het 2e :P Dus nog even geduld :Y)

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:08

@Prairy: die met het hartje op de bil zat mijn vriendin op en was ik dus ook bij, ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 19:21

Prairy schreef:
Ik was foto's aan het maken bij de controlepost (roze fleecejack, vrij herkenbaar denk ik zo :P), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen :o Krijg je met amateurfotograaf he :P Weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen (copyright etc :P)

Donna, van jou heb ik zeker foto's en van iemand met zn lieveheersbeestjecap kan ik me ook herinneren.

ja dat weet ik nog wel.. jij zei zelfs zoiets van dat zijn Nederlanders ofzo ;)

ben erg benieuwd naar je foto's en kan natuurlijk niet wachten :$

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:24

Klopt ;) Ik groom in NL en BE, en in NL (misschien internationaal?) is het gewoon dat je je nummer roept, maar in BE schijnbaar niet. Dat roepen was wel makkelijk overigens :D Bij sommige was het soms best lastig om het nummer te ontcijferen :)

Ben ze aan t uploaden met Picasa ;) Nog even geduld dus :P

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:36

Ik had overigens nummer 50 :j
Misschien dat je dat helpt bij de foto's?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:37

Als je even vermeldt welke km klasse je deed wel ja ;)

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:42

Klasse I, 30 km

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:32

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:43

Prima foto's, die een goede indruk van deze wedstrijd geven !

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:54

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 06:28

niemand fotos van ons : 40km (geel) nr 25 en 26 ?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 06:32

Ik heb er een aantal, zal je straks via pb even wat linkjes sturen (moet zo weg) :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 09:21

waanzinnige foto's, vooral die ene waar Karrimh zijn deken nog op heeft net voor de start <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:41

Dank je :o
Weet ook niet hoe ik het klaargespeeld heb, maar vind ik zelf inderdaad ook echt een mooie foto :j Die is dus vanaf de vetgate (je weet wel, daar aan de tent ..) getrokken :+

@ Jantie: ik heb van jullie helaas geen foto's .. Heb jullie wel gezien maar toen was ik volop aan het werk dus geen tijd :P (neen, weet niet of ik aan het werk was, maar heb mijn camera rond 10.30u weggelegd omdat ik het idee had dat alleen de anderen aan het werken waren :Y) ).

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 12:10

Prairy schreef:
Ik was foto's aan het maken bij de controlepost (roze fleecejack, vrij herkenbaar denk ik zo :P), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen :o Krijg je met amateurfotograaf he :P Weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen (copyright etc :P)

Donna, van jou heb ik zeker foto's en van iemand met zn lieveheersbeestjecap kan ik me ook herinneren.

Oeps mijn gele fluobollen op mijn helm vallen blijkbaar goed op. Ik wou een opvallende helm maar met al die verschillende kleuren getuig (elk paard andere kleur) koos ik maar voor een zwarte en heb er wat fluo stickers opgekleeft. Nu lijkt hij inderdaad op een lieveheersbeestje. :D Mooie foto samen met Danny en zijn draver, heb je er nog van ons?

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:01

@Jantie: dat zou kunnen, kan het me niet meer zo 123 herinneren :-)

Wie weet wanneer/waar die foto's van die man met zijn grote camera geplaatst zullen worden??
Hij stond op verschillende plaatsen, ik hoop nl toch ergens foto's te vinden van onze eerste geslaagde wedstrijdrit :-)

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:21

Ik weet niet of die ergens geplaatst zullen worden. Het was een beroepsfotograaf die eigenlijk hielp groomen en intussen wat pics nam.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:32

Inn schreef:
Prairy schreef:

Oeps mijn gele fluobollen op mijn helm vallen blijkbaar goed op. Ik wou een opvallende helm maar met al die verschillende kleuren getuig (elk paard andere kleur) koos ik maar voor een zwarte en heb er wat fluo stickers opgekleeft. Nu lijkt hij inderdaad op een lieveheersbeestje. :D Mooie foto samen met Danny en zijn draver, heb je er nog van ons?

Ik heb ze op t Endurance Beneluxx forum naar Danny gestuurd :)

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 06:51

Jantie schreef:
Ik weet niet of die ergens geplaatst zullen worden. Het was een beroepsfotograaf die eigenlijk hielp groomen en intussen wat pics nam.

Ik ga ze op Facebook VLP endurance plaatsen vanavond

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 07:31

Prairy schreef:
Klopt ;) Ik groom in NL en BE, en in NL (misschien internationaal?) is het gewoon dat je je nummer roept, maar in BE schijnbaar niet. Dat roepen was wel makkelijk overigens :D Bij sommige was het soms best lastig om het nummer te ontcijferen :)

Ben ze aan t uploaden met Picasa ;) Nog even geduld dus :P

Ik doe dat meestal toch ook vooral als het druk is en ook dat ze de tijd onmiddelijk zouden opschrijven bij vet-in.