Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smax schreef:![]()
ik vind het een fabeltje hoor...je hebt er coole bij maar ook hete, ik heb een hele hete gehad, en toevallig heb ik nu wel een coole.
Gewoon op je gemak rond gaan kijken, en kijken wat je er mee wilt, succes!!

Kokopelli schreef:... De meest coole met rijden en die is echt superbraaf is het haantje in de kudde.
Mijn vriendin heeft een merrie...nou dat is een hete hoor die kan flikvlak dubbele salto achterwaards in een seconde
Rumpleteaser schreef:ElCid schreef:Het hangt sterk van de bloedlijnen en fokrichting af; een cutting gefokte quarter zal veel heter dan bijv. een pleasure gefokte quarter.
En een goede opvoeding speelt ook een heeeeeele grote rol.
Shoufshouf schreef:Nou wij hebben een quarter die echt kan ontploffen als het hem te moeilijk wordt!!! Hij kan dus weinig druk aan wat betreft werken. Ook is hij absoluut niet bom-proof!!!
Je moet wel een beetje op de bloedlijn letten, want de bloedlijn van onze quarter staat er toch wel een beetje om bekent dat het geen makkelijke paarden zijn.....we kennen zijn volle zus en een half zus....
Shoufshouf schreef:lovemyladie schreef:Hoe bedoelen jullie ineens ontploft? Ook onder het zadel? Noem is een situatie. Heb het hier namelijk nog nooit meegemaakt.
Onze quarter kan weinig druk met werk aan....dit betekent dat als hij het zat is hij abnormaal hard gaat bokken en dat heeft nog niemand uit kunnen zitten!!!

storrum schreef:Wij hebben er hier een kleine 40 staan, en die zijn a l l e m a a l koel.![]()
Als het goed is horen ze dat ook te zijn...
(je kunt natuurlijk ieder paard gek krijgen en het ligt er ook wel aan waarvoor en hoe ze gefokt worden)
Maar als je al met goede ouders begint, dan moet het gek gaan wil je er heethoofden uit krijgen.
verder vind ik ze wel altijd heel lief en trouw