Twee dingen: Super knap dat je al zo veel bent afgevallen, echt heel goed van je. En ten tweede; heel erg knap dat je zelf je paardje in rijdt. Ik vind het erg leuk om te zien dat je haar een los teugeltje geeft, daar leert ze mooi van op haar eigen beentjes lopen. Hier staat een filmpje van mij en me paard, ben zelf ook 14,5 kilo afgevallen en wil nog meer afvallen. Maar hier zie je ook dat mijn paard ook vaak sjag kijkt, heb echt geen idee wat ik eraan kan/moet doen. Hij is op stal en op de wei niet sjag. Alleen tijdens het rijden zijn oren veel naar achter zeker als ie echt hard aan het werk is. Het zadel ligt prima op hem en volgens mij rij ik ook niet heel onaardig tegenover hem.
@ Elveer, Niet die ilona":P Een ander, familie. @ Rebel Volgens mij, hoort het gewoon bij sommige paardjes. Vraag maar eens aan elveer, ik doe het lang niet slecht, en ze is echt fijn te rijden, alleen echt een merrie met karakter. Zij heb ook zon paardje, vandaar dat het bij haar dus wel goed ging. Afvallen is echt een moeilijk iets. Jammer dat het voor moet komen. Ik heb voor mij een barrel een nieuw doel. We gaan onwijs hard oefenen voor de hand trail. dat gaan we starten in maart. Pleasure is niet zo zeker meer denk ik.
@ Mantha. den hertog ken ik weer niet haha. ik rij ook pas 3 jaar western, daarvoor altijd dressuur gereden. Multifunctioneel dus