Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat trouwens erg raar is voor deze tijd van het jaar toch?brechtje1986 schreef:Ik heb zelf ook jaren geholpen bij gehandicapten paardrijden. Dit gebeurde gelukkig niet door een manege maar door een stichting. De gene die daar les geeft heeft ook een opleiding gehad voor de paarden en voor de kinderen. De 4 paarden die ze hebben zijn echt bom proof!!! Dat waren deze paarden blijkbaar dus niet :S Kan je dus niet gebruiken in dergelijke lessen!
En zo wie zo vind ik 4 paarden in zo'n les echt de MAX.
amyke schreef:Wij hebben paar weken geleden ook iets gelijks voorgehad.
Liep als begeleider op een G-wedstrijd (België) ook naast het paard. Paard heeft de paralympische spelen gelopen, heeft op vliegtuig gestaan, enfin, heeft alles al gezien wat een doorsnee paard niet ziet.
Ons Opa'tje is 21 jaar en de rust zelve, doet nooit iets verkeerd.
Nou smijt hij er ineens ook zijn ruiter af, persoon is afgevoerd met een gebroken heup.
Inderdaad het blijven vluchtdieren, maar wat was ik verschoten.
amyke schreef:Ja, hoor, hij is geopereerd in de week erna, omdat ze niet direct konden opereren ivm zwellingen.
Maar hij heeft direct gezegd dat vanals hij mag en kan, hij terug komt, en dat dat risico's zijn die erbij horen.
Ben blij dat hij het goed afgelopen is, want had een enorm schuldgevoel aangezien ik het paard vasthad.