[WN] Rebel is verhuisd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 13:11

Ja dat is zijn VRIEND!!! Ohhhhh die vind ik echt heeeel erg leuk, wat SUPER! ben namelijk op zoek naar zoveel mogelijk foto's van hem want wil een fotoboek gaan maken, echt heel leuk dank je! Ja dat is Witny voorop, en het middelste paard is Solly (Docs High Class Lena) is zijn half zusje (zelfde pappa) en die staat nu ook bij ons op stal!

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:36

Dacht ik al, er is daar maar een Buckskin met rode peesjes, dus dat kon niet anders :+ En dan neem ik aan dat Kaatje mee was op de mountainbike? hihi :D Ik dacht al dat je die foto's wel wilde hebben, passen vast perfect in je fotoboek ;) En misschien komen we elkaar dus eens tegen op stal ! Ik rij namelijk op Witney, en ga waarschijnlijk volgend jaar wat wedstrijdjes bij de Wran starten met d'r. Ik zou eigenlijk vandaag gaan lessen, maar de bak is constant verzopen }:0 Vandaar dat je me nog niet tegen bent gekomen, maar ik kan niet wachten tot het weer een paar daagjes NIET regent (wordt gek van dat zeikweer :( ), heb zo'n zin om weer een keer 't bos in te gaan :o Maar anyway, het wordt volgens mij wel steeds gezelliger daarzo, en is die Solly ook nieuw dan? Ik herken haar idd helemaal niet...

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:43

wie heeft in godsnaam dat van PIET bedacht?? :') _O- :=

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 16:59

Eej wat leuk dat je ook gaat starten volgend jaar, ik wil ook wat Wran dingen gaan doen. Beetje de reining starten en wellicht wat pleasure of trail erbij. Ben jij dan Ivy? Daar heeft Karin het wel eens over namelijk. En dat Piet is echt heeeeeel erg irritant:)

chicopicaro

Re: Rebel is verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 18:16

ohw wat leuk , ook al dikke vrienden met een mini hihi , ik heb ook een mini erbij ! leuk dat er steeds meer westernmensen in de buurt komen ! Misschien leuk om een keer een leuke rit te maken met meer mensen door t buursezand :D leuke meeting whoeehoee :)

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:02

Leuk paard heb je , veel plezier op je nieuwe stal , ziet er leuk uit!

Klimop schreef:
wie heeft in godsnaam dat van PIET bedacht?? :') _O- :=

Las net ook al ergens iets van pepernoten.... :D en iemand is ook in de weer met puntjes :+

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:26

Rebel_Gloe schreef:
Eej wat leuk dat je ook gaat starten volgend jaar, ik wil ook wat Wran dingen gaan doen. Beetje de reining starten en wellicht wat pleasure of trail erbij. Ben jij dan Ivy? Daar heeft Karin het wel eens over namelijk. En dat Piet is echt heeeeeel erg irritant:)

Jaaa, that's me :D Karin wou me voor volgend jaar ook inschrijven bij de reining (L3), maar aangezien ik nooit eerder wedstrijden heb gestart en pas sinds ruim een half jaar geleden ben overgestapt naar western begin ik liever een beetje bij het begin ;) Iets van een Pleasure of Hms proefje.. wil dan instromen in de L4 :j Ik moet in ieder geval maar snel weer wat afspreken op stal 8-)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:46

chicopicaro schreef:
hey leuk waar in buurse ? happy horseranch ???

chicopicaro schreef:
ohjah leuk zeg ! mijn instructrice rijd daar de paarden :)
chicopicaro schreef:
ohw wat leuk , ook al dikke vrienden met een mini hihi , ik heb ook een mini erbij ! leuk dat er steeds meer westernmensen in de buurt komen ! Misschien leuk om een keer een leuke rit te maken met meer mensen door t buursezand :D leuke meeting whoeehoee :)

Ik begrijp hieruit dat je ook hier ergens in de buurt zit? :D krijg je dan toevallig les van Lou?

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:26

ja klopt :)

doggenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 00:09

erg mooi koppie ;)

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 21:36

Heb vandaag clinic gehad van Angelique Ferdinandus, heb ook filmpje gemaakt maar kweenie of ik dat er op kan zetten en of het uberhaupt wel boeiend is. Is alleen een beetje aan de cirkels werken geen versnelling of wat dan ook....beetje saai om te kijken denk ik:)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:39

Wat leuk om te zien dat 'boktpaardjes' die van eigenaar wisselen gewoon weer op bokt te zien zijn! :D Ik vind dat je een hartstikke leuk (en opvallend) paard hebt! Veel geluk samen!

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:52

jahhh filmpjes plaatsen is verder wel erg leerzaam hoor ! ik heb jou gezienn\!!!

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 15:55

Ik heb een filmpje gemaakt van Angelique! Maar heb toen ook de rest van ons afgelopen jaar er bij op gezet, dus het is beetje lang filmpje geworden:)

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:21

ik ben erg benieuwd !

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:46

Kamel en Rebel hebben ook kennis gemaakt. Rebel mocht niet bij Naza in de buurt komen. Daarna waren ze aan het klieren over het draad haha