Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dan neem ik aan dat Kaatje mee was op de mountainbike? hihi
Ik dacht al dat je die foto's wel wilde hebben, passen vast perfect in je fotoboek
En misschien komen we elkaar dus eens tegen op stal ! Ik rij namelijk op Witney, en ga waarschijnlijk volgend jaar wat wedstrijdjes bij de Wran starten met d'r. Ik zou eigenlijk vandaag gaan lessen, maar de bak is constant verzopen
Vandaar dat je me nog niet tegen bent gekomen, maar ik kan niet wachten tot het weer een paar daagjes NIET regent (wordt gek van dat zeikweer
), heb zo'n zin om weer een keer 't bos in te gaan
Maar anyway, het wordt volgens mij wel steeds gezelliger daarzo, en is die Solly ook nieuw dan? Ik herken haar idd helemaal niet...
leuke meeting whoeehoee
Rebel_Gloe schreef:Eej wat leuk dat je ook gaat starten volgend jaar, ik wil ook wat Wran dingen gaan doen. Beetje de reining starten en wellicht wat pleasure of trail erbij. Ben jij dan Ivy? Daar heeft Karin het wel eens over namelijk. En dat Piet is echt heeeeeel erg irritant:)
Karin wou me voor volgend jaar ook inschrijven bij de reining (L3), maar aangezien ik nooit eerder wedstrijden heb gestart en pas sinds ruim een half jaar geleden ben overgestapt naar western begin ik liever een beetje bij het begin
Iets van een Pleasure of Hms proefje.. wil dan instromen in de L4
Ik moet in ieder geval maar snel weer wat afspreken op stal
chicopicaro schreef:hey leuk waar in buurse ? happy horseranch ???
chicopicaro schreef:ohjah leuk zeg ! mijn instructrice rijd daar de paarden
chicopicaro schreef:ohw wat leuk , ook al dikke vrienden met een mini hihi , ik heb ook een mini erbij ! leuk dat er steeds meer westernmensen in de buurt komen ! Misschien leuk om een keer een leuke rit te maken met meer mensen door t buursezandleuke meeting whoeehoee
krijg je dan toevallig les van Lou?