[WN] Wie gaat er starten in 2010?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TiaraBungy

Re: Wie gaat er starten in 2010?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:03

Ze kunnen toch naar wran-wedstrijden?
Zo kan je voor elk ras een speciale vereniging maken..

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:01

Rebel_Gloe schreef:
Ik snap nog niet waarom ze wel een dawra hebben maar nog niks voor de fjorden/haflinger eigenaren in de western sport, zijn er zoveel en ze doen t vaak super leuk!! Heb zelf een quarter maar kan me voorstellen dat het voor de fjorden en haflinger eigenaren wel leuk zou zijn!!

Ik heb nergens last van hoor.. ik start gewoon wran :)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:28

Rebel_Gloe schreef:
Ik snap nog niet waarom ze wel een dawra hebben maar nog niks voor de fjorden/haflinger eigenaren in de western sport, zijn er zoveel en ze doen t vaak super leuk!! Heb zelf een quarter maar kan me voorstellen dat het voor de fjorden en haflinger eigenaren wel leuk zou zijn!!

Neem het initiatief??
Jaren geleden hebben een paar mensen zich enorm ingezet om een speciale western club voor Arabieren op te richten...DAWRA.

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:20

Rebel_Gloe schreef:

ik snap je helemaal zo zat ik met mijn new forest merrie en ook mede daarom heb ik er een appaloosa bij gekocht, je kunt toch net iets meer qua wedstrijden