Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anneliesdj schreef:Ik zou me er eerder zorgen om maken dat het paard duizelig wordt, die kan dat net zo goed als jij.
Maar wat je bij dit soort dingen moet doen is focussen op een bepaald punt buiten je 'draaicirkel', bv de jury, iemand die langs de bak staat oid. Je blijft diegene dan aankijken terwijl je paard draait, dus je hoofd blijft in dezelfde positie tot je ineens de hoofd helemaal omdraait en meteen weer die persoon aankijkt.
Zoek maar eens een filmpje van kunstschaatsers, die kunnen dat ook erg goed en is meteen duidelijk wat ik bedoel.
anneliesdj schreef:Gaat het om het gezicht dan? Of ga je er liever naast?
Als je er een serieus probleem mee hebt moet je toch iets doen en anders kun je er beter helemaal mee stoppen.
HumbleTalent schreef:Overigens kan ik me niet voorstellen dat je hier een serieus probleem mee kan hebben. Spinnen went. Als je een evenwichtstoornis hebt dan betwijfel ik of je uberhaupt zal kunnen spinnen op wat voor een manier dan ook.
).
anneliesdj schreef:HumbleTalent schreef:Overigens kan ik me niet voorstellen dat je hier een serieus probleem mee kan hebben. Spinnen went. Als je een evenwichtstoornis hebt dan betwijfel ik of je uberhaupt zal kunnen spinnen op wat voor een manier dan ook.
Dat het went geloof ik vast maar er zijn nu eenmaal mensen die sneller last hebben van wagenziekte/zeeziekte ed, dit is net zoiets.
En alleen omdat het er wat minder mooi uitziet moet je maar helemaal stoppen met wedstrijden?
Dat vind ik wel erg lomp, iedereen heeft wel een oefening waar hij wat meer moeite mee heeft maar daarom hoef je nog niet meteen te stoppen, je kunt ook proberen het puntje wat je daarbij verliest bij een andere oefening weer in te halen.