Mac schreef:Wageffe hoor ... gaat dit over starten bij de mini's of bij (bv) de WRAN? Kan goed zijn dat daar andere regels gelden natuurlijk!
Stef heeft het zeer waarschijnlijk over showen bij de mini's, maar ik ga met mijn mini bij de WRAN starten

SusanW schreef:Idd, een langer jasje vind ik zelf mooier staan, maar ook fijner zittenStef die laatste van jou kan inderdaad ook, dat is ook een jasje. Ik heb zelf graag een jasje wat iets langer is, maar dat is persoonlijk denk ik, want ik voel me daar gewoon wat prettiger in
Dat jasje dat je laat zien op de foto is erg mooi
Samen met je broek en hoed past dat erg mooi bij het paard, je komt als 1 geheel over maar valt toch op!De foto's die nu voorbij zijn gekomen, zijn van extremen tot waar ik mij ook prettig bij zou voelen. De kleuren die voorbijkomen staan heel goed bij de desbetreffende paarden, maar om nu hele maal in het rood of blauw te gaan. Daar ben ik dan misschien net ff te veel Europeaan voor

Het is gewoon erg spelen met de kleuren die je mooi vind, en die bij je paard passen. Ik zelf heb een rek voor showjasjes, allemaal verschillende kleuren. Zijn over het algemeen allemaal colbertjes, maar aan de amerikaanse 'slinky's' wordt gewerkt
(love Ebay
)Nu moeten er nog alleen wat broeken bij komen.
Wat mij trouwens op valt bij de foto's, is de lengte van de broek. Tijdens die clinic die ik heb gevolgd, werd er gezegd dat er graag een spijkerbroek werd gezien die niet tot de grond kwam. Maar zich een klein beetje 'op hoopte' op de rand van de schoen. Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen
Maar broek op de grond was not done....
!!
..
haha, heb m net pas dus moeten nog heel erg aan elkaar wennen, maar ik weet zeker dat het met wat gedult helemaal goed komt