[SGW] SGW Ysselsteyn - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yolien

Re: SGW Ysselsteyn - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:18

Balen Amber, had het gisteren al op de uitslagen gezien en vroeg me af hoe het zo kon.

ETS heeft een fijn weekend gehad in Ysselsteyn, onze ponyruiters hebben genoten van de cross, wij hebben zaterdag ons beste beentje voor gezet als hindernisjury en gisteren deden de merrie's van Susan het super! Allebei een 0-cross en een balk in het springen, we hebben heerlijk kunnen werken met ze en het was echt genieten.
Klap op de vuurpijl voor mij was dat onze Ires (jaja, de CCI**-pensioen reus) mee was op de VW voor de rust, gezellig met mijn mannetje kunnen knuffelen de hele dag!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:47

Oh Amber, wat jammer. Hopelijk een mooie afsluiting aan het eind van de maand!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:04

ik zag al fijne en minder fijne resultaten :(:)

MIjn dressuur was bagger maar dat kwam ook omdat hij halverwege z'n ijzer uittrapte, uiteindelijl op eennalaatste met 171 punten :o De controle was goed met 48. Springen was echt een flutparcourtje dat we dan ook foutloos aflegden. De cross maar rustig begonnen omdat hij ander zo langs 2 wandelde maar hij sprong er gewoon fijn over. Meneer wou wel over het varkenshok maar ik daar had ik andere gedachten bij 8)7 Verder fijn tot het water waar hij het niet helemaal snapte dat hij het paadje in moest ipv over de berg. Toch verder goed tot de finish waar ik met wat tijdsoverschreiding overheen ging. Uiteindelijk bleek dat ze me bij het water toch nog een weigering hadden aangeteld :( maar het feit dat ik 3 achten had bij de stijljury maakte dat weer helemaal goed :D

Een clubgenootje was kampioen dus toch nog tot 6 uur daargezeten :z

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:03

Sabine: proficiat!
Ibonn heeft ook weer een lekkere cross gereden!
Suus is ook weer blij met Ungaro en verder zijn er nog een hoop mensen die tevreden zijn.

Ik was er zondag bij voor de keuring, dat verliep die dag gelukkig allemaal soepel. Geen rare dingen voorbij zien komen.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:09

ik ook nog een klein verslagje..

dressuur ging helemaal k*%@#te..kon er wel om lachen..kreeg zijn concentratie/ontspanning niet gevangen, vooral die boomhut met camouflagenet achter de juryauto was zeeeeerrrrr interressant!!!

springen ging bovenverwachting goed..al meer ontspanning en daardoor geregeld flink wat lucht tussen de hindernis en paard...alleen hindernis 7 kwam voor mijn jonkie nog wat te snel uit de bocht en die nam hij voor de helft mee...haha..

cross ging fenomenaal..in het starthokje stond hij super stil, en heb van begin tot eind met een big smile van oor tot oor gezeten en heel veel "ge-yiehaaad" naar bekenden...hij heeft alleen even naar de bielzen in eht begin gekeken en toen voelde ik al dat hij er meer in ging liggen en gas ging geven.
hier en daar bij de lastige stukken en bochten in een handgalopje gedaan of gedraafd..
uiteindelijk foutloos met maar 23 seconden buiten de tijd!!

uiteindelijke 13de plaats en ben weer supertrots op mijn jonkie..(die gelukkig deze keer helemaal niet gebokt of gestuiterd heeft :):) !!)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:11

Lekker hoor Maddie. Cooper leert snel.
Was dit jullie laatste cross van het seizoen of start je nog een (paar) keer?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 16:51

ik start nog 1 keertje in PH..de B vind ik het altijd erg fair staan in combinatie met een zeer fijne stal waar de boer de paarden volledig in de watten legt...dan is het wel weer een goed leermoment voor cooper dat op reis gaan niet altijd heel erg is...ik heb ook WW aangepakt vanwege de uiterst goede stalling/paarden-verzorging in combinatie met een fair parcour..
en dan is het goed geweest voor hem...3x is scheepsrecht...dan blijf ik hem wel nog rijden totdat we op vakantie gaan en dan heeft hij ook 3 weken vakantie...

maar je merkte inderdaad in Ysselstein al dat hij zoiets had van...oké...dit spelletje heb ik al een keer gedaan...kom maar op!!..en vooral de lijn langs de wei met de "beruchte koeien" waar die houtstapel is met de dubbel erachteraan en dan de berkensprong...dat liep wel zo fenomenaal goed..hij ging echt basculeren en omhoog met dat lichaam...
dan had je dat lange galoppeerstuk gehad en ontspande hij zich echt heel fijn...en dat is wat hij nog echt nodig heeft...vele kilometers op veel vreemd terrein zodat hij zich leert ontspannen...
ben zo blij...blijf alweer te lang doorkwebbelen over mijn monster :o ...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:46

Inmiddels 2 weken verstreken dus hier een slotje.