Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind het altijd fijn om te lezen wat er goed is, of wat beter kan. MelanieB schreef:Staan wel 3 leuke op van mij!
Was wel blij dat het zondag niet zo vreselijk hard waaide, want zaterdag was echt slopend, en dan nog een dag... maar het was echt top!

Echt super met die kleine!

Mooi opgezet, en een weilandcross bevalt ons denk ik toch het beste!
Ik weet dat ze een bruggenfobie heeft, dus ik was blij dat ze uiteindelijk in stap dr op ging, in draf er weer af, maar die hindernis er achter was te veel van t goede
Weer een weigering dus. Ik was 26 seconde te langzaam. Hierna naar de bak gestapt en mn singel los gemaakt, toen kwam de federatievertegenwoordiger naar me toe, en die kwam me vertellen dat ik 4 weigeringen had en dat ik helemaal de cross niet uit mocht rijden. Ik deze meneer gezegt dat ik dit niet was maar mijn voorganger, maar daar wilde hij niets van weten. Daarna kreeg ik op mn kop van hem dat ik niet gelijk de singel had los gemaakt en dat ik gelijk na de finish van mn paard moest stappen om hm af te zadelen...
Nja best maar dat kan ik erg goed zelf bepalen. 

.
... Gelukkig al mooie foto's gescoord op beeldbase.nl.