Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wannabe schreef:Moet ik nog even afwachten dan voor ik het zal weten![]()
.
Ben wel benieuwd wie het is en hoe het paardje heet?
![]()
![]()
![]()
Cer"]
[quote="wannabe schreef:Moet ik nog even afwachten dan voor ik het zal weten![]()
.
Ben wel benieuwd wie het is en hoe het paardje heet?
![]()
![]()
![]()

Sugarmiss"]
[quote="GoedVetMan schreef:Bokt is nou niet direct het meest betrouwbare medium!
!!!!!!
(
want waar dat toestemming vragen vandaan komt weet ik ook niet
) die jongen die vond ik toch wel een uiterst beheerste manier van rijden bezitten
en dat is over het algemeen niet van iedere ruiter te zeggen
of wel soms.
O ja, ik heb dus van een betrouwbare bron vernomen dat het paardje waar hij die dag op zat inderdaad een paardje is geweest van Angelique Ferdinandes en hij schijnt als roepnaam "SNAPPER" te hebben
.

Chantalleke schreef:Dus wij vinden het normaal dat je gaat vragen of wij het mogen organiseren aangezien Madepolder niet veel wedstrijden gaat organiseren in verband met het parkeerprobleem.

Cer"]
[quote="wannabe schreef:Dat achterliggende stuk land dat willen ze gaan verbouwen tot een tweede binnenbak![]()
![]()

En dan moet ik er een stukje meelopen langs de weg. Nou sorry maar IK vindd dat zelfs geen probleem. Laten hun dan hun auto eens knap op een parkeerterreintje zetten. Maar ik vind het wel jammer dat er geen wedstrijden georganiseert wordt. Inderdaad hopen tot er weer een is en dan hoop ik het ook te horen te krijgen