[SGW] Haarle oefenboscross 20/09 - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeG

Re: Haarle oefenboscross 20/09 - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:24

De laatste foto is ook de hoogste sprong van de hele cross hoor. Dus wees maar niet bang allemaal ;)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:46

ik ben er morgen als groom van mijn zoon. Hij start morgen met zijn jonge pony. Ik dacht dat de cross vergelijkbaar was met de tripalon van laren. Maar de foto's zien er aardig pittig uit. :o ik hoop dat t morgen goed gaat. Pony heeft nog niet veel gesprongen maar pakt tot nu toe wel heel goed alles op.

Succes iedereen morgen!

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:32

heb vorig jaar in haarle gereden (en dit jaar weer) maar de cross valt 100% mee hoor!
Vergleken met broekland is dit een supercross om ervaring op te doen. Ik heb me ook ingeschreven voor Laren maar dat is dus niet zo hoog?.. (moet wel een beetje een uitdaging in zitten natuurlijk)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:38

Misschien valt t mee idd, maar ik vind de foto's p de vorige pagina wel spannend eruit zien en die zandkuil klinkt ook spannend. Nou ben ik een angsthaas en mijn zoon gelukkig niet...maar goed dat hij rijdt en ik niet!

Laren is echt superleuk, daar gaan we ook heebn.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:29

ik vond zelf de zandkuil behoorlijk (al ken ik hem wel, maar met dit paard nooit gedaan) ik vind vooral het paadje naar beneden niet echt over houden qua ruimte, omhoog lijkt me wel te doen, maar ik ben altijd bang dat het paard achterover valt ofzo, of de bult niet kan halen :+ ..en die 'kuil' bij de waterbak doe ik zowiezo niet...vond ik erg vreemd paadje...voor de rest probeer ik het gewoon en de echte hoge hindernissen kan ik altijd nog laten voor wat ze zijn als mijn paard het toch niet zo fijn oppakt, dit wordt namelijk onze eerste 'cross' dus weet niet hoe ze reageert...we zien het allemaal wel. Iedereen veel succes en hopenlijk keren wij en de paarden allemaal heel weer terug!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:31

Henrieke: komen er na de diepe zandkuil nog veel hindernissen en andere vreemde dingen?...want ik heb dus niet meer verkend dan de kuil...ben eigenlijk wel benieuwd naar die foto's...maar het is nu al laat natuurlijk, dus waarschijnlijk ben je niet meer online ;) wie weet kom ik je tegen in de cross...je rijdt op een haflinger toch?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:33

_Lisettu_ schreef:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee en heb niet kunnen verkennen, ik maak me het meest zorgen om die zandkuil! Is die een beetje te doen? En kan ik ergens foto's vinden van de hindernissen?

je kunt overal dus gewoon langsheen zoals eerder is verteld ;)
Het bordje van de zandkuil wijst naar links, dan ga je er dus in...maar je kunt er ook rechts omheen en dan kom je ook weer op hetzelfde punt uit dan wanneer je door de kuil gaat ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 06:37

nou ik ben er klaar voor...over een uurtje vertrekken we.
Heb best wel beetje de kriebels, maar heb er ook zin in.

Doen jullie eigenlijk nog proppen in?..ik weet niet zo goed of het nodig is. Normaal als ik op buitenrit ga doe ik het niet, maar nu moet je natuurlijk ook springen.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 09:17

heb niet eens ijzers, maar je bent al weg als ik dit typ... Succes iedereen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 10:37

Aangezien deze oefencross in volle gang zal zijn, sluit ik dit voorbesprekingstopic.