[WN] Palomino dekhengst gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:07

Wat dacht je van Generals Golden Boy van Sylva en Sake van de Wal?

Een mooie palomino hengst met veel uitstraling en zijn stokmaat is 1,58
Kijk eens op hun site daar staan mooie foto's van hem.

www.sylvesterranch.ibs4.com

Veel succes met je zoektocht!!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:16

Even off topic over Jack Over Dun It. Ik weet wel dat hij op dit moment geshowed wordt door Rudi Kronsteiner, die is er 2de mee geworden in de jackpot open reining in Kreuth. Dus waarschijnlijk staat hij dan bij Rudi Kronsteiner op stal in Zuid-Duitsland.

Groetjes, Gisela

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:28

Over Jodi: Bij ons op stal is een bruin veulen van hem geboren (uit een Dun moeder)

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:07

Voor mij is er maar een Palomino hengst en dat is Docs Golden Partner.
Helaas zijn er allerlei roddels over hem in omloop gebracht betreffende zijn beenwerk. Heel erg jammer, want het is een fantastisch paard. Hij heeft een goede bloedlijn die soeplesse, performance en looks uitdraagt, is enorm werklustig en goudeerlijk, heeft een heel groot hart en is super atletisch. Ik heb Henk van Amstel meerdere malen uitermate positief en enthousiast over dit paard gehoord, hij heeft hem zelf de nodige keren gereden tijdens het lesgeven. We zullen Docs zeker nog wel in de wedstrijdring gaan zien! Zijn achtentwintigjarige vader Docs Cinch Bet (directe Doc Bar zoon) staat nog steeds in Amersfoort en hij heeft nog steeds geen voos beenwerk en nog steeds een bespierde achterhand. Iedereen die de kans om met Docs Golden Partner te dekken niet heeft waargenomen, heeft een hele gave hengst aan zijn neus voorbij laten gaan.
Zo, dit moest gezegd!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:13

Helemaal mee eens Himyar. De dochter van Docs Golden Partner uit mijn eigen merrie is nu één jaar, en staat kaarsrecht op haar benen. Ze heeft een bijzonder meegaand character, en ik heb grote plannen voor haar toekomst...