Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noppert schreef:Ik weet niet of je daar een controlepost hebt, maar ik neem altijd de volgende sluiproute: Als je de doorgaande weg bent overgestoken, neem je het 2e bruggetje(dus niet die van het dierenpension maar de volgende), zandpad volgen tot het eind van de 1e akker, net voor een smal slootje rechts, aan de rand van de akker blijven rijden, dan kom je precies op het punt waar je eigenlijk weer rechts zou moeten (jij rijdt dan eigenlijk rechtdoor) Wat ik voorheen deed (toen stond er nog mais op die akker) is net voorbij het 2e gedeelte van het fietspad (dat op die heuvel ligt) langs het fietspad gaan rijden, als je goed kijkt kun je zien waar we altijd omhoog gaan). Fietspad blijven volgen (ligt een ruiterpadje langs
) en aan het eind weer naar beneden. Nadeel is wel dat je aan het eind door een soort van sluisje moet, beetje wendbaar paard moet je dan wel hebben en goed je knieen optrekken
ik ben ook echt een kei in verdwalen! En dat smalle sluisje probeer ik al helemaal niet, want dan heb ik denk ik geen knien meer over. haha.Djilan schreef:Jee hoe komt je paard daaraan dan? 2 hoefzweren èn rotstraal?
Ik heb er net 10 minuten op gezeten, maar draf was nog zwaar onregelmatig, dus toen ben ik er meteen weer af gestapt. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen, dus van het weekend zie ik wel weer verder.
Hij is af en toe echt een zeikmiep, dus dat zal hij ook wel spannend vinden.
en ik had tintelende tenen van het lichtrijden, maar was niet moe en kon ook nog wel even door.
griebels schreef:kyrkelover schreef:ik ben er ook om te groomen.
En griebels marg is er ook!
Leuk...
Laliesk loopt de 101km samen met zijn broertje Leshiek (ook van Shereik).
Annetje schreef:Er is 1 pad dat echt bijna niet te doen is voor een paard zonder ijzers. Tenminste, dat was twee jaar terug. Daar heb ik toen af moeten stappen (ook paard zonder ijzers) en we zijn er heel langzaam overheen gestapt.
De rest van de paden valt wel mee.
Ik ga de recreantenrit ook zonder ijzers rijden, zit alleen wel te denken aan hoefschoenen, maar dat is misschien te kort dag.
Mijn paard heeft toen wat bange paarden er langs geloodst maar ik geloof dat ik daar inderdaad gestapt heb. Ik ga dan als het een beetje meezit gebruik maken van een aanbod om een paar renegate hoefschoenen te testen. Als het wat is ga ik de wedstrijd er op rijden.