Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
capopjekop schreef:Elliebelle schreef:capopjekop : Saskia geeft goed les! En het is ook een hele leuke fanatieke meid. Je zult het vast wel leuk vinden.
Je hebt gelijk gekregen. Gisteren hebben we eindelijk onze eerste les gehad. Voelde gelijk wel goed aan,dus ik denk dat Amber en ik veel van haar kunnen leren
crow schreef:Ik les bij Jan Pieter Koopman.
Gelukkig was Crow me net voor.
).
) alles! Maar dat is goed, want niet alleen mijn paard moet vooruit komen, maar ik ook! Ze heeft ook een voorgeschiedenis in Z2 rijden en dat heeft toch ook zijn voordelen. Voorlopig blijf ik bij haar rijden! CowgirlExcl schreef:Ik ben sinds kort weer begonnen met mijn nieuw paard (3 jarige ruin) bij Miranda Bouterse. Voorheen altijd bij Rieky Young geweest, wat zeeeer goed bevallen is, maar ik zocht nu toch iets meer dichter in de buurt. Pas enkele keren gaan lessen, maar tot nu toe bevalt het zeer goed. Ze is rustig, legt goed uit en ziet (soms helaas) alles! Maar dat is goed, want niet alleen mijn paard moet vooruit komen, maar ik ook! Ze heeft ook een voorgeschiedenis in Z2 rijden en dat heeft toch ook zijn voordelen. Voorlopig blijf ik bij haar rijden!
. Al wel iets langer, inmiddels alweer 3 jaar, maar het bevalt mij uitstekend. Eerst met mijn (nogal gestreste) quarter Wiskey. Het heeft even geduurd, maar met veel geduld (vooral van Miranda) was het helemaal goed gekomen. Helaas raakte ze geblesseerd en kon ze niet meer gereden worden, dus nu heb ik een nieuwe quarter Violet (via Miranda) en zijn we weer lekker aan de gang....
) EN.... heeft zelf z'n stalmanagement goed op orde.

Leuk filmpje!