Mijn eerste reaktie die ik op bokt heb geplaatst heeft al heel wat stof doen opwaaien. Ik werd door het bestuur van de mensen die de Woodland Spring Trophy organiseren benadert omdat er een boos telefoontje was gekomen. Het leek alsof ik een hetze tegen Regina aan het maken was. Ik ben me echter van geen kwaad bewust
:. Ook ik vind dat we het beter SAMEN kunnen doen dan iedereen maar tegen elkaar opstoken. Zoveel keus is er nog niet.Ik heb alleen maar gereageerd omdat er mensen waren die niet blij waren met een niet erkende jury. Die mensen wilde ik een kans geven om nog een wedstrijd te rijden met een jury die wel erkend is. Meer niet!!
Dus bij deze, laat een ieder zijn of haar eigen keuze maken
.
, ik had namelijk niet zoveel negatieve reacties verwacht en nu voel ik me een beetje schuldig omdat ik dit topic heb geplaatst
en ik vind het ook altijd heel gezellig. De hele familie is er altijd druk mee bezig maar hebben altijd tijd voor een babbeltje. En inderdaad het is een hele organisatie en als je dan zo'n berg commentaar over je heen krijgt is dat niet leuk
. Zet zelf maar eens een wedstrijd op touw, denk dat het vies zal tegenvallen.