Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles prima en een A gekregen.
M'n vriend was 57e....... kan je zien hoeveel punten je naar beneden keldert als je met een te hoge hartslag aanbied.
. Zo blij was ik met mijn A-tje. O ja en de darmgeluiden waren niet helemaal aanwezig. Na de finish heeft ze heerlijk staan bunkeren in appels wortels (ook van de buren
)en muesli, dus dat zat wel goed. Ik maakte mij daar geen zorgen over. En vanmorgen stond ze heerlijk te doezelen in de wei in het zonnetje, even een dikke knuffel gegeven en een appel. O ja ze had nog netjes geplast na het rijden. Ze stond lekker te grazen en opeens moest ze plassen. Braaf paard! Bij thuiskomst haar eerst even in de buitenbak gezet en daar moest ze eerst even lekker rollen in het zand. Ik ben best trots op mezelf dat ik het gered heb en ik ben nog meer trots op mijn superpaard die goed gelopen heeft. Nog wel een aantal gekke momenten beleefd, oa bij die woestijn. Paard keek haar oogjes uit van zo'n grote buitenbak. Ze ging netjes in een rustige draf erdoor. Verder echt genoten van de rit door de bossen en door de heide. Vond de omgeving super, ook al waren sommige zandpaden best zwaar. En heuveltjes op en weer af. Ooh zo gaaf. Heb maar een paar kleine stukjes met iemand meegelift en voor de rest heb ik de rit alleen gereden. Was toch wel goed te doen.
sheela schreef:Had alleen op de locomotie bij de vk A/B; ze liep namelijk een beetje kort achter. Ze vonden haar ene achterbeentje ook wat dik. Ja die is altijd dik, vooral na een nachtje op stal staan en een uur in de trailer. ik moest het bij de PA laten controleren, heb dat niet gedaan; ze liep als een trein. Bij de nk zelfde verhaal; de eerste paar passen draafde ze niet zuiver en daarna wel. Die Da was een beetje aan het zeuren want ze liep niet helemaal goed, hij had zijn twijfels, maar toch kreeg ik een A.
Je zult, als je vaker gaat starten, dit dan nog vaker te horen krijgen vermoed ik zo.
Ik zag alleen maar zand.
adnariM schreef:Hebben jullie nog een fotograaf gezien...?