Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik van te voren dit zou weten zou ik er niet aan beginnen denk ik. Ik zou niet weten of ik het tot een goed einde zou brengen. Het budget heb ik nog niet bij elkaar hoor, ben nog aan het sparen. Maar ik wil ook goed weten (zover als mogelijk is dan) waar ik aan begin. 

)
Ik vind het wel steeds lastiger worden hoor. Ben aan het rondkijken en ook mailen naar eventuele "kanshebbers" maar soms gaat dat nogal raar. Dan is het paardje te koop vonden ze het bij aankoop geweldig maar voldoet niet aan de verwachtingen. Als ik dan vraag welke verwachtingen ze dan haaden en waarom die niet voldoet, als een discipline niet wil of zo misschien. Zeggen ze nee hoor hij doet alles prima en kan alles. Dan ga ik al niet kijken ofzo.
Ik heb gewoon al heel wat paardjes gehad en jou aangekeken en aangehoord. Toen ben ik met alle voors-en tegens gekomen van verschillende keuzes die je kon maken. Mojo kopen leek me voor jou geweldig, maar die keus moest je zelf maken op juiste gronden. Ik heb het alleen op een rijtje gezet tegenover al die andere opties. Ben blij dat ik steentje heb bijgedragen aan een geweldig paardje voor nu en de toekomst waar je veel aan zult hebben! En het ziet er nu heeeeeeeeeeeel anders uit nu je met hem loopt, dat ie echt van jou is