Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Anky zat al met dr hol op een westernknol (sorry
) toen jij net kon lopen
.
wel de wereld overtuigen dat westernrijden echt niet alleen maar grof en lomp is. Want dat is toch wel het beeld wat helaas nog steeds héél veel mensen van de westernsport hebben.
XoNo schreef:Ach, ik vind het juist goed en eerlijk dat ze de kunst gaat leren met een paard dat het al kan en niet meeloopt met de hele stroming westernruiters die allemaal voor een habbekrats een jong paard willen kopen en het 'zelf wel even denken te doen'
Mensen moeten hier juist een voorbeeld aan nemen
,..Ank pakt het nog niet eens zo heel fout aan en die WEG, daar was toch helemaal geen sprake meer van?

Dat leren loslaten bevalt me wel! 
SusanW schreef:Mensen, laat haar toch lekker! Al koopt ze tien kant en klare paarden, dat moet ze toch zelf weten! Laat haar lekker genieten. Ik benijd haar helemaal niet in elk geval. Alles, maar dan ook alles wat ze doet wordt bekritiseerd.
sliding schreef:SusanW schreef:Mensen, laat haar toch lekker! Al koopt ze tien kant en klare paarden, dat moet ze toch zelf weten! Laat haar lekker genieten. Ik benijd haar helemaal niet in elk geval. Alles, maar dan ook alles wat ze doet wordt bekritiseerd.
Helemaal met jou eens.![]()
Er zijn er ook genoeg die een "groen" paard kopen ze dan 2 a 3 maanden naar een goede trainer brengen zodat de "knopjes" erop zitten om er dan zelf de sier mee te gaan rijden en pochen over hoe goed zij wel niet zijn.
Er valt toch veel meer eer te behalen als deze personen ,onder begeleiding van een goede trainer, deze "knopjes" er zelf op rijden. Dan weten ze ook wat ze eventueel moeten doen als er iets niet geheel goed lukt/gaat inplaats dat het paard dan weer een paar maanden terug moet naar de trainer.
Ik denk dat veel graag met Anky zouden willen ruilen en ook op zo'n super paard willen rijden als zij de kans kregen.