Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shadomagic schreef:TiaraBungy schreef:Ik zou toch nog echt even wachten met halteren. Als je naar een wedstrijd gaat heb je zóveel paarden die wel goed in hun spieren staan en die zul je wss nooit verslaan dan..
Het gaat mij eigenlijk helemaal niet om het verslaan van andere
Ik probeer gewoon ervaring met haar op te doen, wennen aan de geluiden, de stress van sommige mensen.
Ik vind dat persoonlijk belangrijk voor haar, vooral voor in de toekomst als ze goed ingereden is etc.
Ik ben ook niet van plan om haar al met haar 3de in te rijden, ik wil graag wachten tot haar 4de, vooral na haar groeiachterstand
@AnnemiekvM: Wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Ik vind het helemaal niet erg om een paar jaar te wachten om ermee t erijden hoor
Ik vind dat mijn 2 jarige er nog goed uitziet voor haar leeftijd.
Heb net foto's gemaakt, zal ze zo plaatsen, dan weten jullie ook hoe ze er op dit moment uitziet
Een jaar later en korte tijd onder het zadel, zag hij er uit als een ander paard. In mijn profiel, geloof ik, heb ik het verschil geplaatst.
), ging hij er dan ook zonder twijfelen over. Dat is heel leuk op dat moment, maar dat komt niet vanzelf natuurlijk.
TiaraBungy schreef:Ragdollcat schreef:Ik lees hier nu pas dat het een gewoon soort van keuring is aan de hand, sorry ik ben niet zo thuis met amerikaanse termen van de soorten wedstrijden![]()
![]()
![]()
.
Neem me niet kwalijk, ik dacht echt dat het was een wedstrijdje onder het zadel
.
Dacht al..
Je mag sowieso niet eens starten op een 2-jarige

Mooi paard.