Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) vigel1 schreef:wat ik niet begrijp is dat er zo belachelijk streng gejureerd wordt in de L5
Kom op man doe ff normaal,.. Het zijn beginners die hebben meer aan de ervaring en opbouwende kritiek van de jury dan de teleurstelling van een dq, omdat ze een hekje dicht hebben gedaan,... We hebben het hier over het level waar geen galop in zit. moeten we dan wel net zo streng zijn als in de L2 en de L1 of moet de jury zichzelf misschien niet zo seriues nemen en L5 gewoon zien voor wat het is,.. een leuk level om eens te snuffelen aan een wedstrijd en een beetje ervaring op te doen als beginnende western ruiter
en met een beetje mazzel blijven ze nog hangen ,..zien ze de reining en stoppen ze allemaal met trail en gaan ze lekker reining rijden![]()
( maar dat is mijn persoonlijke mening want ik heb echt een bloed hekel aan trail)
Backup schreef:Pienb schreef:ik vind het erg zot hoor.
dat is toch geen trail dan?
als je het hek open laat dan lopen toch alle koeien weg?
Dat lijkt me toch echt een 0 score
Backup schreef:Ja ik ben het ook eens met Pien
Ja tuurlijk regels zijn regels, daar hebben we ook allemaal respect voor toch ???????
Maar dit slaat nergens op
Dan oefen en oefen je maar net zo lang dat je het hek wel kan.
En als dat inhoud dat je dan min punten krijgt omdat het niet feilloos gaat Well So be it !
Maar een hek is er om achter je reet dicht te doen
Citaat:Maar dit slaat nergens op
Dan oefen en oefen je maar net zo lang dat je het hek wel kan.
En als dat inhoud dat je dan min punten krijgt omdat het niet feilloos gaat Well So be it !
Maar een hek is er om achter je reet dicht te doen