Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik weet alleen niet of ze dan meerdere groepen hebben of maar 1. Dus dan zie ik je morgen wellicht

Kan ik ook makkelijker in m'n beugels STAAN 
... die vond ik echt zoooo eng als ik er zo aan de zijkant na sta te kijken
Dat gat eronder vind ik niet fijn: diep, harde planken die echt als een bak de greppel afbakenen. Maar in het aanrijden leek het net een lage boomstam, dacht peerdie ook ... alleen boven de hindernis had ie eens een reactie van " he-helup, d'r zit een ga onder"
2e rondje was ie dus iets twijfelender, maar ging d'r wel overheen
In het 2e rondje ook dat rieten bankje (h4) meegepakt en die boomstam met smalletje als dubbel genomen ... hij deed 't ook nog gewoon hihi
Dus wat dat betreft ging het dan wel weer heel goed, hij wilde alleen niet fijn doorgalopperen 
carien13 schreef:Ik doe ook mee in Haarle en Broekland. Broekland word me 3e jaar. He tis echt te gek daar echt zo mooi!:D
Dank je, altijd leuk om te horen! Geloof het of niet maar het word dit jaar weer mooier met een nieuwe start en finisch plaats, verbeterde en nieuwe paden, een paar nieuwe hindernissen en een dubbele waterbak! We zijn erg benieuwd wat de deelnemers er van vinden maar wij zijn er weer helemaal klaar voor! aadburg schreef:carien13 schreef:Ik doe ook mee in Haarle en Broekland. Broekland word me 3e jaar. He tis echt te gek daar echt zo mooi!:D
![]()
Dank je, altijd leuk om te horen! Geloof het of niet maar het word dit jaar weer mooier met een nieuwe start en finisch plaats, verbeterde en nieuwe paden, een paar nieuwe hindernissen en een dubbele waterbak! We zijn erg benieuwd wat de deelnemers er van vinden maar wij zijn er weer helemaal klaar voor!