SGWuppie schreef:Koek deed netjes zijn best in dressuur. Heb me voorgenomen het op een andere manier te gaan proberen met hem. Geen druk, geen straf, maar ontspanning. Ik laat het hem mooi uitzoeken en zorg alleen dat ie niet te hard gaat want dan gaat ie weer uit angst springen. Springparcours ging best netjes, omdat ik hem veel losser probeerde te laten liep hij soms even de verkeerde kant uit, maar hij bleef best relaxed. Foutloos. In de cross heb ik hem wat meer zelf de keuze gelaten. wel heel veel been en aanmoedigen, maar 'los' aan de voorkant. Anders schiet ie zo op het laatste moment weg en lig ik er weer naast. Hij stopte op 2 en daarna nog een keer op 4, maar de tweede keer nam hij ze vol vertrouwen. De rest wel allemaal in 1 x. Hij kwam relaxed aan de finish, dus ik ben heel tevreden! Zit gewoon nét even wat meer werk in dan in een doorsnee paard
Koek hoefde dus niet nog een keer

)
Eng van Gin, hopelijk valt het mee met haar been. Wel lekker van Koek, misschien gaat ie 't leren! 
) en foutloos gecrosst binnen de tijd! Wel mijn handen vol bij de strohindernis, daar moest ik er heel erg aan rijden anders was ze gestopt, en wat slingers bij de strobaal op weg naar vier en de hindernisrechter bij 9, maar toch supertevreden! Uiteindelijk zelfs vijfde geworden
voor scum, we misten jullie al. 
snap niet dat je uberhaupt nog b mag starten met zo'n monsterscore
..zag jullie parkeren toen wij van het secretariaat terug kwamen. Jullie gingen rechtdoor toen wij van de snelweg afgingen weet niet precies waar maar vlak nadat jullie ons inhaalde. 
voor Snoekiej!! Meid, wat moet jij gelukkig zijn! Ik ben echt heel blij voor je. Mooie opsteker en een fijn uitgangspunt voor jou om verder te gaan met Vorstin!