[WN] Clinic Rieky Young op zondag 16 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:58

Jos schreef:
ja ... dat wel, maar het geeft zo'n rommel Gaaaap
voorkomen is beter dan genezen.

Mee eens. Maar als jij de persoon in kwestie tot 'persona non grata' verklaard, heb je er bij jou geen last van.

Citaat:
De lokatie is ook al bekend bij het meer en deel van de door ons uitgenogigde bezoekers

Als dit bij jou dus niet bekend is, hoor je blijkbaar niet tot de intimi. Wat daar verder jouw gevoelens over zijn laat ik aan jou Haha!

Overigens zou het jammer zijn als 'het publiek' hier de dupe van zou worden, want gezien de lovende uitlatingen over de clinic zelf is het voor herhaling vatbaar.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:16

Sugarmiss schreef:
Maar als jij de persoon in kwestie tot 'persona non grata' verklaard, heb je er bij jou geen last van.

dankzij het fenomeen " PB "
ben ik er van overtuigd dat ik er geen last van krijg Haha!

mahe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:42

Leuk en bevooroordeeld zijn de reakties van de personen die menen te moeten reageren.
Het geeft een wat scheve blik op het afscheid van Mahe (Marc& Hennie)
van manege Hagenauwe.
Er is iemand uit de kantine verwijdert die daar niet op zijn plaats was en dat helaas te duidelijk profileerde.
Hetgeen idd met de kwaliteit van de clinic niets van doen heeft.
Als Locy goed naar haar man en kinderen luistert zou ze moeten weten dat het af en toe beter is, lastige mensen te verwijderen ipv de sfeer te laten versteren.
De reden dat MaHe vertrekt uit de bedoelde lokatie heeft daar dan ook niets mee van doen.
Leuk trouwens van Locy dat ze eerst blij is met het van ons geleende hoofdstel en daarna ongenuanceerd meent terug te moeten trappen, de door haar gegeven indruk is niet juist en dat zou passen in het topic man en paard noemen.
Uiteraard voelt mahe zich aangevallen door mensen die menen, zich populair op te moeten stellen en niet aanwezig geweest zijn.
Gelukkig hebben(de door moddy te kontroleren berichten) een beter gevoel achter gelaten.
Het lijkt of er een ban ligt op berichten van een ieder die niet in het vrienden clubje plaats heeft van dit forum.
Doe dat forum man en paard nog eens over!!
Dit soort goed georganiseerd clinics gaan door en gelukkig blijkt uit de pb-s dat er voldoende belangstelling is.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 00:05

Jeetje, waar gaat dit over Lips are sealed
Lees ik even een paar dagen niet en waar zitten we.......weer op een negatief punt Schijnheilig
Zonde van de aandacht aan die ene lummel die zich niet kom gedragen en ik snap het hele verhaal van de lokatie al helemaal niet, maar dat zal wel aan mij liggen Verward

Misschien leuk om Rieky eens bv. in de Kalverhoek uit te nodigen? Haha!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 06:28

Ik heb zo het idee dat je alles niet helemaal helder voor ogen hebt Manhe. LoKy is hier niet over begonnen, dat ben je zelf geweest.
Misschien kun je dergelijk dingen eerst laten bezinken en ze dan in een apart topic spuien. Het geeft een heel vertekend beeld van een dergelijke clinic. Echt weer een aanwinst, inderdaad.

Ik hoop dat Rieky gauw weer in de buurt komt. I.v.m. met het ingepakte kippenhof heb ik er van af gezien, maar ik kom graag een andere keer.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 08:01

Misselijk

Het lijkt wel of ik in de Story ben beland!

Jammer, nogmaals het was een goede en informatieve clinic. Riecky doet het leuk. Zeker een aanrader.
Een discussie/verslag over wat daar binnen de clinic is getoond had hier meer op zijn plaats geweest.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 09:02

Zo, was ik nog van plan geweest om ook een keer op pad te gaan, laat dat nu maar zitten. Vorige keer was er al iets aan de hand (waar ik overigens niets van begreep, net zoals nu) en dit keer is er ook weer gemok achteraf...

Ik ga het trainen op vreemde locatie wel op een andere manier proberen op te lossen. Jammer dat dit zo moet....En voor een buitenstaander schetst dit topic een heel slecht beeld...

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:26

Dit is het laatste wat ik er publiekelijk over zal zeggen;

Citaat:
Ik heb zo het idee dat je alles niet helemaal helder voor ogen hebt Manhe. LoKy is hier niet over begonnen, dat ben je zelf geweest.

1. ik ben er idd niet over begonnen, het topic ging over de clinic en die was helemaal top. dat één persoon zich niet kon beheersen is aangezwengeld door Storm, en eigenlijk ook terecht. Het bepaalt uiteindelijk toch de algehele indruk van zo'n evenement, heel erg jammer.
Citaat:
Leuk trouwens van Locy dat ze eerst blij is met het van ons geleende hoofdstel en daarna ongenuanceerd meent terug te moeten trappen,

2. Dat ik een hoofdstel van mahe geleend bleek te hebben wist ik pas achteraf. Rieky heeft gewoon toen ik al op m'n paard zal een ander hoofdstel ingedaan. En natuurlijk heb ik de eigenaar bedankt voor het lenen, ik ben netjes opgevoed. Het heeft naar mijn idee ook niets met het vervelende incident te maken.
Citaat:
Er is iemand uit de kantine verwijdert die daar niet op zijn plaats was en dat helaas te duidelijk profileerde

3. Wat ook de reden moge zijn; ik vind dat er geen enkel excuus is voor dit soort gedrag nota bene in het bijzijn van bezoekers waaronder kleine kinderen. Over ongenuanceerd gesproken. Dit is echt heel beangstigend! en daar baal ik enorm van, dat een leuk uitje deze negatieve nasmaak oplevert.
4. Het is voor mij zeker geen reden om geen clinics meer te gaan volgen. Gelukkig ging het hier om één incident, en ga ik ervan uit dat dit soort dingen losstaan van de lokatie of degene die de clinic geeft.

Over en Sluit.

bits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:30

mahe schreef:
Leuk en bevooroordeeld zijn de reakties van de personen die menen te moeten reageren.
Het geeft een wat scheve blik op het afscheid van Mahe (Marc& Hennie)
van manege Hagenauwe.
Er is iemand uit de kantine verwijdert die daar niet op zijn plaats was en dat helaas te duidelijk profileerde.
Hetgeen idd met de kwaliteit van de clinic niets van doen heeft.
Als Locy goed naar haar man en kinderen luistert zou ze moeten weten dat het af en toe beter is, lastige mensen te verwijderen ipv de sfeer te laten versteren.
De reden dat MaHe vertrekt uit de bedoelde lokatie heeft daar dan ook niets mee van doen.
Leuk trouwens van Locy dat ze eerst blij is met het van ons geleende hoofdstel en daarna ongenuanceerd meent terug te moeten trappen, de door haar gegeven indruk is niet juist en dat zou passen in het topic man en paard noemen.
Uiteraard voelt mahe zich aangevallen door mensen die menen, zich populair op te moeten stellen en niet aanwezig geweest zijn.
Gelukkig hebben(de door moddy te kontroleren berichten) een beter gevoel achter gelaten.
Het lijkt of er een ban ligt op berichten van een ieder die niet in het vrienden clubje plaats heeft van dit forum.
Doe dat forum man en paard nog eens over!!
Dit soort goed georganiseerd clinics gaan door en gelukkig blijkt uit de pb-s dat er voldoende belangstelling is.

Sorry dat ik zo binnen kom vallen maar als bezoeker en getuige van dit voorval wil ik toch wel ff melden dat Marc een totaal verkeerde indruk achterlaat van hetgeen er gebeurd is.
Dat er iemand aanwezig was die daar niet hoorde heb je(Marc) volgens mij toch helemaal zelf bepaald,als jij je met je dronken kop niet wenst te laten uitlachen door een "snotneus" die zegt dat hij geen zin heeft om met je te praten hoef je hem toch niet meteen op z'n hoofd te timmeren waar notabene kinderen bij zijn.Vervolgens ga je als een dolle stier tekeer in de hal en buiten en vergrijp je je nogmaals aan een onschuldig of niet slachtoffer.Notabene je eigen zoon komt naar binnen gerend en vraagt om versterking omdat je niet meer te houden bent.
Kortom de enige die daar verwijderd had moeten en de boel verstierde was jij.Wat blijkt uit jou verhaal is dat je geneens de guts hebt om daar voor uit te komen. Misselijk

Excuus aan alle forummers hier,ik wil de boel niet verzieken voor jullie en jullie hobby maar de waarheid moet wel verteld worden.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:18

mahe schreef:

Jammer dat je in je eentje instaat bent geweest om het niveau van de clinic de grond in te boren Huilen
Belangstelling voor clinics door ruiters van dit niveau is er zeker maar misschien ben je niet de aangewezen persoon om dit te organiseren.
Jammer dat je een smet hebt veroorzaakt op de westernsport.

Ik hoop dat er mensen zijn die deze handschoen willen oppakken en het op een normale manier kunnen voortzetten want iedereen heeft behoefte aan gedegen informatie maar niet aan halfbakken dronkaards.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:31

Dat Bits even zijn 'ei kwijt wil' is tot daar aan toe maar om je speciaal daarvoor aan te melden én zeer anoniem te willen blijven gaat mij te ver.

Gezien het niveau waar dit onderwerp zich helaas tot verlaagd heeft denk ik dat een slotje op zijn plaats is.