Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:Ik wil echt zo graag. Hopelijk kom ik er nog op, zal nog even vragen voor wachtlijst
Maar wel raar, de wachtlijst paarden hoog zondag is veel groter als zaterdag paarden hoog.
Terwijl zondag veel minder zijn

Amber_ schreef:Zamero schreef:Mijn paarden 2 paarden doen ook weer mee op zaterdag
Ik met mijn grote paarden hoog, en mijn bijrijdster met mijn haflinger ook paarden hoog
Waarom nouhouop zaterdag
dus kan wel eventjes de hint doorgeven haha 

lekker crossen weer!

cobiie schreef:Ik doe op zaterdag bij paarden laag mee met mijn dressuurpaard(een Gribaldi) en mijn vriend doet ook op zaterdag bij paarden laag mee met mijn bruine paard.
Voor ons beide is het de eerste keer dat we een oefencross gaan rijden, ben erg benieuwd of het gaat bevallen.
Meetje22 schreef:cobiie schreef:Ik doe op zaterdag bij paarden laag mee met mijn dressuurpaard(een Gribaldi) en mijn vriend doet ook op zaterdag bij paarden laag mee met mijn bruine paard.
Voor ons beide is het de eerste keer dat we een oefencross gaan rijden, ben erg benieuwd of het gaat bevallen.
Deze cross is zo verschrikkelijk leuk,echt een aanrader en zeker een leuke cross om mee te beginnen.
Alvast heel veel succes en plezier zaterdag.