Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:haha, nooit gedacht dat ik zo'n enorme discussie zou oprakelen hier met mijn (schijnbaar uitgesproken) mening!
tja, ik hou nu eenmaal van het vele bling bling, nepstaarten, babyolie-neuzen en super gefokte en getrainde paardjes ed.
nogmaals, ik zeg niet dat het niet kan met een ander ras maar wel dat je daarmee nooit de top kan behalen aangezien de top aqha worldshow/ europeese ed is zoals ik het zie. (AQHA is immers de grondlegger van het westernrijden zoals wij het nu kennen)
binnen de wran misschien wel (en ja, ik heb in mijn tijd ook wel eens een vran nederlandse kampioenschappen gereden) maar dat is voor mij echt niet de top.
en laat ik 1 ding voorop stellen; ik heb ook niet het geld om een top getrainde quarter met alles erop en eraan te kopen hoor (ben flink aan het sparen om uberhaupt een ticket voor het paard te kunnen betalen) maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je wel altijd ambities moet hebben.
mijne is om ooit (waarschijnlijk over een jaar of 30 ofzo) op een worldshow te kunnen rijden.
.Pienb schreef:beetje vrije tijd en spelen is leuk met een ander ras maar als je voor het eche werk wilt gaan (en dan bedoel ik dus geen wran) heb je toch een goede quarter nodig....

Citaat:vroeg ik me af wie van jullie echt wedstrijden rijden in de western sport? en in welk onderdeel? (en met wat voor ras paard natuurlijk)