Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat is alweer 2 jaar geleden. 3e keer crossen in totaal in der leven. Stond nogal heftig gebouwd vond ik zelf. Iig ik ben gevallen
Bij die ene hindernis zeg maar die ene net voor het landhek. Wij moesten die middelste springen. Pony vond het leuk om 10 meter ofzo (dus was geen stop voor de hindernis) ineens om te draaien. Doet ze wel eens vaker. Maar nu omdat ik verlicht zat viel ik er vanaf
Dus die pony liep vrolijk rond te draven daar en die ging er een spelletje van maken. Na minimaal 1 minuut toch zelf te pakken gekregen. En erop af gestuurt en de rest van de cross gereden. 0 stops en alles gesprongen
In een tijd van 6.35 en de optimale tijd zou rond de 6 minuten liggen. Dus eigenlijk veel te hard gereden
in stap de weg overgestoken en een bocht gemist
daar na het landhek reed ik rechtdoor ipv af te snijden. Hebben ze later maar afgezet.
dwars door de sloot over de bramen bijna tegen een boom enz. daarna even richting hindernis gestapt en vanuit draf genomen wat ze weer heel braaf deed. toen ging het wel weer, alleen ze zat niet echt op te letten en toen bij die stenen opsprong keek ze helemaal niet. en schoven haar benen onder haar lichaam uit. Ik in de beweging afgestapt en ze was ook omhoog gekomen. Ik stond daar even tot 10 te tellen, hopend dat ze zelf ook even tot rust kwam. En opgestapt en even het lijntje opnieuw gedaan en dat ging super.
Ik had je nog over die witte zien gaan, hij ging pas toen er een andere pony voor je reed toch? En trouwens, die stenen opsprong moest niet maar mocht. Staat normaal in de M pony's cross ofzo en voor de 3e keer cross had ik dat maar niet gedaan..
vera_pino schreef:Ja dat klopt, kan goed dat jij na mij startte. Ben alleen altijd helemaal inmezelf als ik aan het rijden ben dus let niet zo op anderemaar ik heb je volgens mij wel gezien.

(jouw gezicht is echt mooi, focusss!!! ) 
!

Maar Vinet draaide 10 meter voor de sprong al om, doet ze in het bos wel eens vaker enzo
Maar nu zat ik dus verlicht
60 stond dit jaar trouwens nog steeds vrij flauw gebouwd vond ik. 80 staat echt 70/80 en 60 eerder een stuk lager...
Incl. koppijn en duizelig.. Maarja dat gaat wel over

Ik was al moe na die 3 km lopen 
Je mag van mij wel een beetje pijn? 
Ik was toch wat harder gevallen als ik eerst dacht blijkbaar
*
ik heb echt nooit spierpijn dankzij mijn BP. Die beweegt wat mee en past perfect. Mag ook wel voor dat geld.. Maar over een tijdje schouderstukken erbij
Scheelt alweer blauwe plekken voor volgende keer
hij is wel een tikkie groot, maar denk ook dat die dingen echt niet lekker zitten als je altijd al zonder hebt gereden
(en ik vind het zelf best onzin voor gewoon springen en rijden, zovaak cross ik niet dusja)
*superblij* Flutterby schreef:een Bp met schouderstukken is idd wel top!
ik heb geen eigen Bp, heb tot nu toe iedere keer die van corellaa hier op bokt mogen lenenhij is wel een tikkie groot, maar denk ook dat die dingen echt niet lekker zitten als je altijd al zonder hebt gereden
(en ik vind het zelf best onzin voor gewoon springen en rijden, zovaak cross ik niet dusja)
mijn tijd is ook bekend: 6:18 en daarmee een 6e plaats*superblij*