[SGW] Oefencross Etten-Leur 1 maart 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fox_xy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:18

Super Bren! *\o/*

Anoniem

Re: Oefencross Etten-Leur 1 maart 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:42

Ow hahahah ik wist nieteens dat hier een topic was :+
Ik had ook mee gedaan, 80 cm. De 2e keer dat ik mee deed daar alleen de 1e keer liep een beetje mis :+ En dat is alweer 2 jaar geleden. 3e keer crossen in totaal in der leven. Stond nogal heftig gebouwd vond ik zelf. Iig ik ben gevallen :+ Bij die ene hindernis zeg maar die ene net voor het landhek. Wij moesten die middelste springen. Pony vond het leuk om 10 meter ofzo (dus was geen stop voor de hindernis) ineens om te draaien. Doet ze wel eens vaker. Maar nu omdat ik verlicht zat viel ik er vanaf :+ Dus die pony liep vrolijk rond te draven daar en die ging er een spelletje van maken. Na minimaal 1 minuut toch zelf te pakken gekregen. En erop af gestuurt en de rest van de cross gereden. 0 stops en alles gesprongen :) In een tijd van 6.35 en de optimale tijd zou rond de 6 minuten liggen. Dus eigenlijk veel te hard gereden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:43

Kim_Peters schreef:
Ik kan helaas ook niet meer meedoen omdat ik alsnog moet werken :(

En toen had ik gelijk Kimmetje gevonden op bokt :+

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:09

Zijn er al uitslagen of foto's?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 06:23

ik had ook weer wat ervaringen meer!
Was leuk gedaan goed georganiseerd, niet helemaal mijn stijl bij sommige hindernissen kwa bouw maar goed.
T was een oefencross en dan moet je niet over kleine dingen zeuren met zoveel ingezette vrijwilligers +:)+

Eerst Pino gereden, ging lekker ontploft bometje en sprong alles wel terughoudend maar dat is hij altijd de eerste cross van het jaar. Heb ook lekker rustig aan gedaan. Had niet eens door dat er tijd geklokt werd :+ in stap de weg overgestoken en een bocht gemist :o daar na het landhek reed ik rechtdoor ipv af te snijden. Hebben ze later maar afgezet.

Toen vi, was lekker chaotisch, druk en dan is ze niet ontspannen te krijgen maar goed lekker geprobeerd beetje los te rijden en vervolgens van start. Ze ging zowaar van start zonder problemen niet om willen draaien maar gewoon gaan. Maar tja toen kwam ik bij dat witte hekding waar je ook richting reed als je losreed. Ze zag iets wits en ze zag paard en ze wilde terug naar de groep, (verlatingsangst denk ik) maar goed ik voorkwam dat ze daarheen ging maar madam heeft een doel en daar probeert ze te komen :Y) dwars door de sloot over de bramen bijna tegen een boom enz. daarna even richting hindernis gestapt en vanuit draf genomen wat ze weer heel braaf deed. toen ging het wel weer, alleen ze zat niet echt op te letten en toen bij die stenen opsprong keek ze helemaal niet. en schoven haar benen onder haar lichaam uit. Ik in de beweging afgestapt en ze was ook omhoog gekomen. Ik stond daar even tot 10 te tellen, hopend dat ze zelf ook even tot rust kwam. En opgestapt en even het lijntje opnieuw gedaan en dat ging super.

Dus al met al wel tevreden. We hebben weer wat meegemaakt zullen we maar zeggen en we weten ook dat er wat meer training nodig is want ze deed alsof ze voor het eerst in een cross was :D

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 12:19

vera_pino had je dat blauw-oranje setje van je profiel op je paard liggen? volgens mij starte jij 2 combinaties voor mij! :D

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:23

Ja dat klopt, kan goed dat jij na mij startte. Ben alleen altijd helemaal inmezelf als ik aan het rijden ben dus let niet zo op andere :D maar ik heb je volgens mij wel gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:27

Dan had jij een heeeeeeeeeel mooi bruin zadel erop liggen? Kan dat? :P Ik had je nog over die witte zien gaan, hij ging pas toen er een andere pony voor je reed toch? En trouwens, die stenen opsprong moest niet maar mocht. Staat normaal in de M pony's cross ofzo en voor de 3e keer cross had ik dat maar niet gedaan..

Afbeelding

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:31

vera_pino schreef:
Ja dat klopt, kan goed dat jij na mij startte. Ben alleen altijd helemaal inmezelf als ik aan het rijden ben dus let niet zo op andere :D maar ik heb je volgens mij wel gezien.

ben ik gelukkig niet de enige :')

@marloes: ziet er netjes uit joh!! :)) (jouw gezicht is echt mooi, focusss!!! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:33

Ow wacht, die ene met dat bruine zadel was weer iemand anders :+
Iig ik zei heel vaak "die zien er een stuk professioneel uit als mij" :')

Hahaha echt erg he :+ Mijn gezicht _O-

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:33

nee hoor, beter dan dat je half omkijkt toch _O-

je kijkt naar voren, niet omlaag ;) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:35

Jaa das waar!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:35

ik zal er ook eentje van mij hier plaatsen :')

Afbeelding

Anoniem

hahahahaha daar viel ik er vanaf _O-

Anoniem

Alleen ik moest die ene daarnaast springen, die middelste :=

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:36

jij deed toch ook de 80 cm? ik deed maar 60 cm :')

op jouw foto had ik nl een weigering te pakken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:39

hahahah wij ruilen elkaar om _O-
Ik deed idd 80! :) Maar Vinet draaide 10 meter voor de sprong al om, doet ze in het bos wel eens vaker enzo :P Maar nu zat ik dus verlicht :)) 60 stond dit jaar trouwens nog steeds vrij flauw gebouwd vond ik. 80 staat echt 70/80 en 60 eerder een stuk lager...

Echt alles doet nu pijn van gister _O- Incl. koppijn en duizelig.. Maarja dat gaat wel over :+

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:40

ik had van tevoren gehoord dat het 'aan de maat' stond - maar heb me idd zorgen gemaakt om nix want de route was logisch en idd: het stond niet erg hoog _O-

dit jaar even dooroefenen, als sunny er volgend jaar nog is doe ik de 80 cm hoor :))

*meld heel trots dat ze geen centje spierpijn heeft*

en dat na 1 uur heen en 1 uur terugrijden, en dan nog cross rijden :')
wel balen van je verlichte zit op dat moment, is ook de reden dat ik altijd vrij rechtop zit wat ik ook doe - deze pony kan ook goed omdraaien!
Laatst bijgewerkt door Flutterby op 02-03-09 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:42

Dat is echt heftig :)) Ik was al moe na die 3 km lopen _O-

WOOOW :oo Je mag van mij wel een beetje pijn? :P
Mijn heup/schouder is ook echt helemaal blauw :+ Ik was toch wat harder gevallen als ik eerst dacht blijkbaar :))

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:43

hihi, dat komt de dag erna pas ja *dit topic word straks een HK-nabespreking :') *

heb alleen beetje stijve spieren door de BP, maar nergens last van hoor _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:47

Hahah wat dat betreft ben ik heeeel blij met mijn BP :P ik heb echt nooit spierpijn dankzij mijn BP. Die beweegt wat mee en past perfect. Mag ook wel voor dat geld.. Maar over een tijdje schouderstukken erbij :+ Scheelt alweer blauwe plekken voor volgende keer :+

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 17:03

een Bp met schouderstukken is idd wel top!
ik heb geen eigen Bp, heb tot nu toe iedere keer die van corellaa hier op bokt mogen lenen :o hij is wel een tikkie groot, maar denk ook dat die dingen echt niet lekker zitten als je altijd al zonder hebt gereden := (en ik vind het zelf best onzin voor gewoon springen en rijden, zovaak cross ik niet dusja)

mijn tijd is ook bekend: 6:18 en daarmee een 6e plaats *\o/* *superblij*

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:47

Dan moet je de RaceSafe eens proberen Flutterby, die zitten echt als gegoten en bewegen mee doordat de bodyprotector uit losse delen bestaat. Ik ben er iig helemaal fan van!

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:49

Moderatoropmerking:
Graag wel off topic blijven, dus alleen de cross nabespreken graag! ;)

ziggemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:56

Flutterby schreef:
een Bp met schouderstukken is idd wel top!
ik heb geen eigen Bp, heb tot nu toe iedere keer die van corellaa hier op bokt mogen lenen :o hij is wel een tikkie groot, maar denk ook dat die dingen echt niet lekker zitten als je altijd al zonder hebt gereden := (en ik vind het zelf best onzin voor gewoon springen en rijden, zovaak cross ik niet dusja)

mijn tijd is ook bekend: 6:18 en daarmee een 6e plaats *\o/* *superblij*

Hoe weet je de tijd..? En weet iemand wie de foto's gemaakt heeft?