Dat kunnen die van mij ook. De stal hangt vol met Karel Appels ondertussen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:"Schilderen' als in de muur achter zich onder poepen ??
DubbelDun schreef:"Schilderen' als in de muur achter zich onder poepen ??
Kwast in zn mond, verf eraan en over het doek smeren
En doet ook aan body-painting, zichzelf dan hè!? De ander kan grote bergen maken.
Citaat:geweldig topic..

Rob_H schreef:Die van ons kan aardig kijken als hij eet*onaardig kijken als hij eet,aardig kijken als we komen*onaardig kijken als we komen*hij kan staand slapen,liggend slapen en doen alsof hij slaapt.Verder doet hij aan body painting(het is een palomino,maar soms heeft hij meer vlekken dan een paint.)
Hij kan dus best wel veel
skippy1 schreef:Ik heb ook al van die knappe paarden! De ene kan ook héél goed schilderen!En doet ook aan body-painting, zichzelf dan hè!? De ander kan grote bergen maken.
![]()
Ze kunnen verder heel goed eten, slapen, lief zijn, gek doen enz enz.
Echt knap!
en salto's maken 
en daarna kan ze ons heeeel lief aankijken
kan ook praten met de smid,
en dat vind ik eigenlijk nog het belangrijkste! 

; Shadow kan supersnel in de aanval gaan als iemand ( vooral als die iemand een beetje bang is aangelegd
) te dicht langs zijn stal loopt en 2 tellen daarna als een Engeltjes Arabier staan grijnzen, zo van: Goed he van mij, je schrok je toch niet te pletter
?
Ook 3-jarige spelen gaat hem prima af, alleen de dag daarna blijft hij liever op stal
CherokeeChum schreef:salto's maken
Zou het familie zijn van die van jullie? zijn vader is een hengst en zijn moeder een merrie
? susan schreef:die van mij kan dat allemaal niet hoor![]()
maar ja dat zal hier ana liggen dnek ikCherokeeChum schreef:salto's maken
Zou het familie zijn van die van jullie? zijn vader is een hengst en zijn moeder een merrie
de moeder was nml een merrie maar de vader een plastic rietje