[SGW] SGW Hattem - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: SGW Hattem - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:00

Flink aantal super resultaten, maar Renske springt er wel weer echt uit, super zeg!
En een Ach gut voor Roos, wat zonde na zo'n fijne start in Texel.

Voor de goede resultaten (Jenga Ja o.a. ) OK dan! en Ach gut voor degenen die minder blij zijn (Paul oa)

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:39

Nou, dat was me wel weer n dagje zaterdag ... Ik ben zaterdag in t Z gevallen op t holle pad.... Dat is een opsprong met gelijk een stijl op in-uit daar bovenop en daarna op 2 galopsprongen een flink afsprong. Ik geloof dat we goed inkwamen, maar we knalden bovenop de stijl en ik kwakte er dus links af bovenop de hindernis. Daarna nog een keer aangereden en toen landde Pasjha er weer bovenop.... Daarna nog een keer aangereden en toen ging t goed. Ik snap t niet helemaal.... maar goed. Verder ging t eigenlijk netjes (heb wel t alternatief op t water genomen omdat we toch al brokken hadden gemaakt. De afprongen gingen netjes alleen de greppel/sloot vd coffin daarna niet.... Pasjha zag die echt niet zitten dus weer 2 weigeringen maar daarna ging t wel. Heb de cross gelukkig dus wel uitgereden maar t was best zwaar.... Vorig jaar heb ik daar ook met beide paarden pech gehad (met Ungaro boom flink geschampt en flink van Pasjha gevallen met inspringen).

Springparcours voor het Z stond trouwens écht dik, maar we waren wel 0! Had al zoiets van het moeilijkste hebben we al gehad Clown Dressuur ging redelijk. Uiteindelijk dus wel gedikwalificeerd met 4 weigeringen en de val.... Vond t Z best pittig, eigenlijk zwaarder dan Breda, Helvoirt en Varsseveld in de *!

Wel mooie foto's gemaakt trouwens!!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:10

Hattem klinkt als een echt serieuze cross zo te lezen. Stond ook al in het commentaar van Alice in de Stentor.

Mensen met goede ritten toppie gedaan!!!
Anderen... volgende keer beter, maar Hattem is zo te lezen niet niks....

Wel een strakke actie van Sjoerd dat 'ie meteen maar een Z hindernis meepakt.
Dacht al bij de uitslagen, wat heeft hij nou uitgespookt... Haha!

Wel een speciaal Go jij! Go jij! voor Renske. Top gedaan met beide paarden!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:39

Suus, echt balen joh... Pasjha had vast haar dag niet helemaal. volgende keer weer beter!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:41

Slotje.