Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

winia4ever schreef:hej
Ziet er super uit! fijn dat jullie elkaar zo goed vertrouwens
Ik vraag mij altijd af met dat soort dingen, is het niet slecht voor de achterhand?
ocosas schreef:Super wat een vertrouwen tussen mens en dier.mooie tegen hanger van de meest afschuwelijkste foto's die we al eens gezien hebben met bitten.(Sorry ..kon het niet laten..) ZO KAN HET OOK!!!!!mooi hoor.![]()
![]()

tessyke schreef:heel erg mooi
is dat niet in gipsy horses?
Nickytje schreef:Fantastische foto's! Dat je dit voor elkaar krijgt met je paard, echt leuk om te zien!
Ik zie trouwens in je profiel foto's staan van in Hoge Rielen in Kasterlee, da's vlak bij mij thuis... Als er zoiets te zien is, ben ik er ook noooit van
op de hoogte he!
.
Ze had het toen voor elkaar gekregen om een paard op te zadelen: neusriem in de mond en bit tussen de oren
Nickytje schreef:Ja ik ken de manège, hoewel ik er nog nooit geweest ben. Mijn tante heeft er in een ver en grijs verleden ooit nog leren rijden.
Ik geloof dat die man toen Bil heette, al ben ik niet zekerZe had het toen voor elkaar gekregen om een paard op te zadelen: neusriem in de mond en bit tussen de oren

Gleyla schreef:Wa vrij normaal is hé Kirsten, als er 15-jarige dames zonder diploma effe les gaan geven
No offence, maar da mag eigelijk ni ... wettelijk gezien dan...