DubbelDun schreef:@peter: Ik begrijp dat je je nu terugtrekt uit de discussie onder het mom van 'op de ALV zal het allemaal duidelijk worden c.q. uitgelegd worden'.
Dat is jammer want eigenlijk moeten de mensen die nu naar de ALV gaan hun eigen juridisch adviseur meenemen om eea te kunnen weerleggen c.q. zou er een pauze ingelast moeten worden om de kans te krijgen feedback te zoeken.
Het zou toch handig zijn om op voorhand te weten of jouw opmerkingen c.q. de eerder geponeerde stellingen over rechtspraak/verzekeringen puur met de WRAN als wedstrijdvereniging te maken hebben en niet met Peter Vet toevallige eigenaar en verzekeringnemer van een westernmanege.
Want dáár heeft de ALV natuurlijk geen boodschap aan.
Ik vind het jammer dat DubbelDun op bovenstaand nog geen zinnig antwoord heeft gehad, een beetje geheimzinnig gedoe in mijn ogen.
Wat is er nu beter dan een eerlijke discussie ?!?!
Ik kan alleen maar zeggen, als ik als lid, geen mogelijkheden heb gehad, vooraf gaande aan een stemming, mij in te lezen in hetgeen het bestuur heeft besloten en zal blijven uitvoeren, mijn stem automatisch ( in dit geval ) een NEE gaat worden, dit omdat mij simpel weg geleerd is vroeger, BIJ TWIJFEL NIET OVERSTEKEN ................
) en herken hetzelfde verhaal van tijdens de aansluiting van de appieclub bij de federatie en de DER bij de KNHS.
) geen sprake is van het verplichten van een cap. Terwijl er daar nog wel wat meer en ruigere westernonderdelen uitgeschreven worden!